شهردار شیراز با اشاره به اینکه تا قبل از نیمه دوم سال ۸۹ تنها پنج نماز خانه در پارک ها بود، یادآور شد: در مدت ۳۲ نماز خانه و مسجد ساخته شد و همچنین ۵۰ مرکز حفظ قرآن کریم راه اندازی شده است.
کد خبر: ۸۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۳:۰۰ 01 March 2015
مهندس علیرضا پاک فطرت، شهردار شیراز امشب (9اسفند) در دیدار با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه امروز شهرداری با کمک شورای شهر به سمت تحقق مدیریت شهری حرکت می کند، گفت: برای رسیدن به مدیریت یکپارچه شهری باید خودمان قوی حرکت کنیم و تلاش کنیم تا مسئولین این مهم را به شهرداری ها بسپارند.

شهردار شیراز با اشاره به اینکه این شهرداری در نمایشگاه مدیریت شهری رتبه اول کشور را کسب کرد، یادآور شد: حداقل امکانات و نیرو را به این نمایشگاه بردیم برای اینکه به اقتصاد مقاومتی لبیک گفته باشیم.

وی از تدوین و تصویب سند چشم انداز 20 ساله شهر شیراز در شورای برنامه ریزی استان خبر داد و گفت: هیچ کلان شهری در کشور سند چشم انداز ندارد.

شهردار شیراز با اشاره به اینکه در چند سال گذشته هجمه های فرهنگی علیه کشور ما به راه افتاده است، افزود: برای همین شهرداری در حوزه فرهنگی نیز ورود پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه تا قبل از نیمه دوم سال 89 تنها پنج نماز خانه در پارک ها بود، یادآور شد: در مدت 32 نماز خانه و مسجد ساخته شد.

پاک فطرت همچنین مساحت کل فرهنگسراها قبل از سال 90 را 11 هزار و 500 متر مربع به تعداد 21 فرهنگسرا بوده است، افزود: در این چهار سال، 10 فرهنگسرا ساخته شده و یا درحال ساخت بوده و همچنین 50 مرکز حفظ قرآن کریم راه اندازی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار