بازگشت حجاج از اول تیر آغاز شده و تا ۲۱ این ماه ادامه دارد.
کد خبر: ۱۱۷۲۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹ 22 June 2024

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: یکم تیر ۳ پرواز به فرودگاه مشهد، ۳ پرواز به فرودگاه تبریز،۳ پرواز به فرودگاه اهواز و ۲ پرواز به فرودگاه کرمان انجام شد و در مجموع ۱۸ فرودگاه اهواز، ساری، یزد، کرمان، رشت، اردبیل، تبریز، زنجان، شیراز، مشهد، اصفهان، زاهدان، بندرعباس، بیرجند، ارومیه، بوشهر، گرگان و همدان عملیات بازگشت حجاج ایرانی را خواهند داشت.
محمد حسین آجیلیان افزود: عملیات بازگشت حجاج ایرانی از این فرودگاه‌ها تا روز ۲۱ تیر ادامه دارد و اولین پرواز بازگشت به فرودگاه کرمان و آخرین پرواز هم به فرودگاه ارومیه است.
مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اظهار کرد: ۱۸ فرودگاه یاد شده هم اکنون برای اجرای عملیات بازگشت حجاج ایرانی به میهن اسلامی آماده هستند و اقدامات مورد نیاز برای تسهیل عملیات بازگشت حجاج ایرانی در این فرودگاه‌ها انجام شده است.
وی گفت: در بازگشت حجاج به کشورمان در مجموع ۱۰ هزار و ۹۷۴ نفر به فرودگاه مشهد، ۴هزار و ۹۷ نفر به فرودگاه تبریز، ۳ هزار و ۶۳۰ نفر به اهواز و ۲هزار و ۶۶۲ نفر به فرودگاه کرمان و همینطور دیگر فرودگاه‌های کشور پرواز خواهند داشت.
آجیلیان توصیه کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی و ظرفیت‌های فرودگاهی، استقبال کنندگان به فرودگاه‌ها مراجعه نکنند تا عملیات بازگشت حجاج ایرانی در فرودگاه‌های کشور دچار مشکلات تردد نشود.
عملیات رفت زائران ایرانی از ۲۴ اردیبهشت تا ۲۱ خرداد ماه امسال انجام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار