رئیس جهاد کشاورزی فارس با اشاره به اینکه در حال حاضر ، ۳۰۰ تن گوشت گرم گوساله برای توزیع در فروشگاه‌های مذکور به استان فارس اختصاص یافته، تصریح کرد: تعاونی‌های مصرف کارکنان و کارگران می‌توانند با ثبت درخواست در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس برای تهیه این نوع گوشت برای کارکنان خود اقدام کنند.
کد خبر: ۱۱۷۲۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۲ 24 June 2024

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مجتبی دهقان پور افزود: قیمت فروش هر کیلوگرم گوشت گرم گوساله وارداتی ، ۲۹۹ هزار تومان تعیین شده و در شعب فروشگاه‌های زنجیره ای به شهروندان عرضه می شود.
دهقان پور با اشاره به اینکه در حال حاضر ، ۳۰۰ تن گوشت گرم گوساله برای توزیع در فروشگاه‌های مذکور به استان فارس اختصاص یافته، تصریح کرد: تعاونی‌های مصرف کارکنان و کارگران می‌توانند با ثبت درخواست در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس برای تهیه این نوع گوشت برای کارکنان خود اقدام کنند.
او تصریح کرد: حجم قابل توجهی از گوشت گرم توسط بخش خصوصی و تعدادی از وارد کنندگان از کشور برزیل ، تامین می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه تقویت زنجیره تولید از جمله اهداف واردات گوشت است، افزود: پیش بینی می‌شود با افزایش واردات گوشت، بازار این محصول به ثبات رسیده و شاهد تثبیت و نزول قیمت‌ها باشیم.
وی اظهار کرد: ایجاد توازن بین میزان تولید و بازار مصرف از دیگر اهداف واردات گوشت قرمز است و با توجه به افزایش قیمت آن در ماه‌های گذشته واردات این کالا برای کمک به معیشت مردم در دستور وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفته است.
رئیس جهاد کشاورزی فارس، اضافه کرد: محدودیتی برای واردات گوشت گرم و منجمد وجود ندارد و به میزان تقاضای مردم توزیع گوشت ادامه خواهد داشت.

برچسب ها: توزیع ، گوشت گوساله ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار