مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز اعلام کرد: از ابتدای فصل گرم، برق ۷۴ اداره دولتی در محدوده تحت مدیریت این شرکت، به دلیل مصرف بالا، و بی توجهی به اخطار‌های داده شده، قطع شد.
کد خبر: ۱۱۷۲۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۱ 24 June 2024

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: محمدرضا سلاحی گفت: بر اساس مصوبه هیئت وزیران، دوایر دولتی از نیمه خرداد تا نیمه شهریور امسال ملزم به کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۰ در زمان اداری و کاهش ۶۰ درصدی مصرف در زمان غیراداری نسبت به همان روز مصرف شده‌اند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز با بیان اینکه لوازم اندازه‌گیری اکثر مشترکان اداری بزرگ، هوشمند با قابلیت فرمان‌پذیری و کنترل از مرکز پایش است، گفت: براساس تنظیماتی که به صورت پیش فرض (کاهش ۳۰ و ۶۰ درصدی در وقت‌های اداری و غیراداری) بر روی این کنتور‌ها اعمال شده در صورت تجاوز از میزان مجاز، به صورت خودکار اعمال مدیریت بار انجام می‌شود.
سلاحی اضافه کرد: در صورت استمرار رعایت نشدن الگوی تعیین شده، ضمن قطع انشعاب برق، اسامی ادارات متخلف اعلام عمومی نیز خواهد شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز اعلام کرد: با همکاری مشترکین بخش اداری در دوایر دولتی و نیمه دولتی، تاکنون روزانه حدود۱۵ تا ۲۰ مگاوات کاهش پیک بار را شاهد بوده‌ایم و امیدوار هستیم که با همکاری و تعامل بیشتر ادارات و سازمان‌ها این میزان به ۲۷ مگاوات افزایش یابد.

 

برچسب ها: قطع برق ، مصرف برق
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار