فرمانده انتظامی بیضا گفت: قاتلی که پس از خفه کردن مقتول، جسد او را سوزانده بود، در سیستان و بلوچستان دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۷۱۹۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۳ 19 June 2024

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سرهنگ ذبیح‌اله رضایی فرمانده انتظامی بیضا اظهار کرد: در چهاردهم خردادماه امسال یک فقره قتل در یکی از محله‌های شهرستان بیضا به پلیس اعلام شد و بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که فردی ۴۹ ساله در اطراف یک باغ به قتل رسیده و جسد او نیز سوخته است.

فرمانده انتظامی بیضا ادامه داد: کارآگاهان پلیس تحقیقات خود را آغاز کردند و با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند که قاتل نگهبان یک باغ بوده و به علت اختلافات شخصی، مقتول که برادر مالک همان باغ بوده را به قتل رسانده و به استان سیستان و بلوچستان متواری می‌شود.

سرهنگ رضایی تصریح کرد: ماموران پلیس تحقیقات خود را آغاز کردند و پس از شناسایی منزل قاتل در یکی از شهر‌های استان سیستان و بلوچستان، سریعا با گرفتن نیابت قضایی به آن مکان اعزام شدند و او را در مخفیگاهش دستگیر و سواری پژو ۲۰۶ مسروقه متعلق به مقتول را نیز از او کشف کردند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: قاتل ۳۲ ساله در بازجویی اولیه اقرار کرد با همدستی پسر برادرم که ۱۹ ساله است و در همان شهرستان بیضا مشغول کار بود در شب حادثه ابتدا دست و پای مقتول که درون باغ حضور داشت را با طناب بسته و پس از خفه کردن جسد او را با نفت سوزاندیم.

او با بیان اینکه در عملیاتی دیگر همدست قاتل نیز در یکی از شهرستان‌های توابع سیستان و بلوچستان دستگیر شد، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

سرهنگ رضایی با اشاره به اینکه همکاری و همراهی شهروندان با پلیس در بدست آمدن موفقیت در ماموریت‌های مختلف بسیار تاثیرگذار است، گفت: پلیس با تعامل دستگاه قضایی با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را به مخاطره بیاندازند برخورد قاطع و قانونی به عمل خواهد آورد.

برچسب ها: دستگیری ، قاتل ، قتل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار