براساس پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر تداوم گرما و افزایش دما در روز‌های آینده، از مشترکان درخواست می‌شود مصرف برق را به ویژه در ساعت‌های اوج بار (ساعات ۱۳ تا ۱۸ و ۲۰ تا ۲۳) مدیریت کنند.
کد خبر: ۱۱۷۲۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵ 24 June 2024

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق فارس گفت: با مدیریت مصرف برق امکان تامین برق مطمئن و پایدار برای همه مشترکان صنعت برق فراهم می شود..
محمدرسول تحفه بهینه‌سازی مصرف انرژی و اعمال مدیریت مصرف برق در شرایط کنونی را یکی از مهمترین مباحث مربوط به صنعت‌برق عنوان کرد و افزود: هم استانی‌ها با به کار بستن تنها چند راهکار ساده مانند قرار دادن درجه کولر روی عدد ٢۴ و استفاده از دور کند کولر آبی و یا موکول نمودن استفاده از وسایل پرمصرف برقی به ساعت‌های خارج از اوج مصرف برق می‌توانند یاریگر خادمان خود درصنعت برق استان باشند.
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق فارس در ادامه به پویش سراسری "با انرژی" اشاره کرد و گفت: پویش "با انرژی"، پویشی همگانی برای اصلاح رفتار مصرف برق است که از ابتدای خرداد آغاز و تا پایان شهریور ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.
وی هدف نهایی این پویش برای مشترکان کاهش حداقل ۱۵ درصدی مصرف برق در طول فصل گرم سال ۱۴۰۳ دانست و افزود: مشترکان می‌توانند با فعالیت مستمر و کاهش بیش از ۱۵ درصد، به اهداف طلایی پویش برسند و شانس برنده شدن در جوایزی، چون ٣٠٠ دستگاه خودرو و میلیارد‌ها تومان جوایز ارزنده را افزایش دهند.
این مقام مسئول یادآورشد: معرفی پویش‌ها و ارائه توضیحات بیشتر در این خصوص، از طریق درگاه‌های پویش با انرژی در اختیار علاقه‌مندان قرار داده شده است و برنامه کاربردی با انرژی (Application) در آدرس https://ba-energy.ir/ قابل دریافت و نصب است.
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در تشریح "پویش دانش آموزی" هم اظهار داشت: با هدف فرهنگسازی مصرف بهینه برق، "پویش دانش آموزی" راه‌اندازی شده است که دانش آموزان از طریق سامانه شاد وارد پویش می‌شوند و به دانش آموزانی که با کمک والدین بیشترین صرفه جویی را محقق نمایند به صورت ماهیانه و همچنین در پایان تابستان به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد. تحفه یادآورشد: در همین راستا به مدیران مدارس برتر نیز به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

برچسب ها: صرفه جویی ، مصرف برق ، برق
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار