موسوی خاطرنشان کرد: برنامه جدی ما حمایت از تولید در لامرد و مُهر است و باید از سرمایه‌گذاران حمایت کنیم.
کد خبر: ۷۶۸۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵ 01 August 2019

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی صبح امروز در نشست قضات و مدیران لامرد که در دادگستری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: امروز در سطح شهرستان‌های لامرد و مُهر پیشرفت و توسعه بسیار خوبی رخ‌داده است.

وی افزود: دین و فرهنگ و مذهب هنوز در شهرستان لامرد دست‌نخورده است و مردم به اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) محبت بسیاری زیادی دارند.

رئیس‌کل دادگستری استان فارس بابیان اینکه لامرد امروز یک شهرستان صنعتی شده است گفت: همه باید کمک کنیم که این رونق زیاد شود و هیچ‌گونه کم‌کاری در این زمینه نباید صورت بگیرد.

موسوی خاطرنشان کرد: برنامه جدی ما حمایت از تولید در لامرد و مُهر است و باید از سرمایه‌گذاران حمایت کنیم.

وی به اهمیت انجام فعالیت مؤثر و خوب فرهنگی همزمان با صنعتی شدن لامرد نیز اشاره و تصریح کرد: به ازای هر آجری که برای کارهای صنعتی گذاشته می‌شود، باید به مسائل فرهنگی نیز اهمیت داده شود.

رئیس‌کل دادگستری استان فارس خاطرنشان کرد: مردم با امید در شهرستان لامرد سرمایه‌گذاری کرده‌اند و باید برنامه‌ریزی دقیق برای امنیت پایدار وجود داشته باشد و رخ دادن یک ناامنی قابل‌قبول نیست.

وی ادامه داد: موانع پیش روی سرمایه‌گذاران نیز باید برداشته شود و سرمایه‌گذاران تشویق شوند تا لامرد در استان فارس بدرخشد.

موسوی بابیان اینکه در دادگستری استان فارس نیروهای پاک دست و پرکار وجود دارند گفت: در دوره ریاست آیت‌الله رئیسی در قوه قضائیه و بر اساس تأکیدات فراوان وی، تمام تلاشمان انجام خدمت بی‌منت به مردم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار