نایب رئیس شورای ‌شهر شیراز از انتشار کتاب قانون مصوبات شورای شهر شیراز خبر داد و گفت: این کتاب در پایان مراحل انتشار است و تا یک ماه آینده منتشر و در اختیار شهرداری شیراز قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۶۷۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹ 28 July 2015
تابناک فارس به نقل از تسنیم:محمود‌‌رضا طالبان اظهار داشت: در این کتاب تمام مصوبات چهار دوره گذشته شورای ‌ شهر شیراز منتشر و در قالب کتاب قانون شورا در اختیار شهرداری شیراز قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: این کتاب که یک کتاب مرجع از مصوبات شورای ‌شهر شیراز است هر ساله به‌روز رسانی و منتشر می‌شود تا با آن مصوبات شورای ‌شهر شیراز به طور دقیق پیگیری و اجرا شود.

نایب رئیس شورای ‌شهر شیراز با اشاره به آغاز فعالیت شورای اسلامی شهر شیراز پس از تعطیلات تابستانه از روز شنبه 10 مردادماه خاطرنشان کرد: مشکل مهمی که امروز تاثیر بسزایی در اجرای فعالیت‌های عمرانی داشته مشکل مالی است، برخی از کلان‌شهرهای دیگر کشور نیز با این مشکل مواجه هستند.

وی با بیان اینکه مسکن امروز به کالایی برای سرمایه‌گذاری تبدیل شده است افزود: آنچه در این حوزه به‌ویژه انبوه‌سازان را با مشکل مواجه کرده رکود در خرید و فروش و عدم رونق آن در بازار است.

طالبان ساده‌سازی محاسبه عوارض در شهر شیراز را یکی از مصوبه‌های ارزشمند شورای اسلامی شهر شیراز دانست و گفت: محاسبه عوارض در شهر شیراز سال گذشته بیش از 10 آیتم داشت اما امسال با ساده‌سازی و حساب بر حسب مترمربع بسیاری از مشکلات در این زمینه را کاهش داده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: با این روش مقابل برخی رانت‌خواری‌ها گرفته شد و شهروندان نیز در محاسبه‌ای ساده می‌توانند از میزان عوارض خود اطلاع یابند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار