رئیس «کمیسیون عمران» مجلس از تهیه گزارشی توسط کمیسیون متبوعش پیرامون مشکلات مردم در زمان بارش برف اخیر خبر داد و تصریح کرد: کمیسیون عمران مجلس با همکاری مرکز پژوهش‌ها اقدام به تهیه «طرح مدیریت بحران» خواهد کرد.
کد خبر: ۵۶۳۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲ 07 February 2018

تابناک فارس به نقل از میزان:محمدرضا رضایی‌کوچی نماینده مردم جهرم از مکاتبه کمیسیون عمران با رئیس مجلس شورای اسلامی درباره نحوه خدمات‌رسانی دستگاه‌های اجرایی در زمان بارش برف خبر داد.

وی افزود: طی این مکاتبه از نحوه خدمات‌رسانی و عملکرد دستگاه‌های اجرایی و همچنین نحوه مدیریت بحران در زمان بارش برف گزارشی به ریاست مجلس ارائه شد.

وی تأکید کرد: در پی این گزارش به مشکلات مردم در زمان بارش برف به خوبی اشاره شد.

رضایی‌کوچی با بیان اینکه این گزارش در صحن علنی مجلس هم قرائت خواهد شد بیان داشت: متأسفانه دستگاه‌ها در زمان بارش برف آمادگی لازم را نداشتند.

رئیس «کمیسیون عمران» مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تا زمانی که مدیریت بحران فرمانده واحد نداشته باشد در زمان بحران ناهماهنگی‌ها به چشم خواهد خورد.

رضایی‌کوچی با اشاره به انتقادات عمده به مدیریت بحران در زمان حوادث و لایحه دولت در این زمینه، گفت:معتقدم لایحه دولت در زمینه مدیریت بحران خیلی ضعیف است و واقعا ما فکر می‌کنیم که باید بنشینیم و یک طرح جامعی درباره مدیریت بحران در مجلس بنویسیم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه آیا کمیسیون عمران مجلس اقدام به تهیه طرح مدیریت بحران خواهد کرد و یا خیر؟ اظهارداشت:قطعا می‌کوشیم انشالله طرحی را با عنوان مدیریت بحران با کمک مرکز پژوهش‌های مجلس به زودی تهیه کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار