خدشه‌دار شدن اعتبار آمریکا با رفتار غیر دیپلماتیک ترامپ عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد اظهارات ضد برجامی ترامپ ترفندهایی واضح و نخ نما برای همگان است از این رو اعتبار آمریکا با رفتار به دور از دیپلماسی دولت ترامپ خدشه دار شده است.
کد خبر: ۵۶۰۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۱ 02 February 2018

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:محمد جواد جمالی نوبندگانی در خصوص اظهارات رییس‌جمهوری آمریکا در نطق سالانه خود مبنی بر اینکه کنگره به اشتباهات اساسی در توافق هسته‌ای فاجعه‌بار با ایران رسیدگی کند، گفت: همگان اذعان دارند که آمریکا پایبند به تعهداتش نیست در حالی که ایران اسلامی علی رغم وجود سوابق منفی از آمریکا، حسن نیت خود را نشان داد.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: به عبارتی ایران در توافقنامه برجام از بسیاری توانمندی های صلح آمیز خودش صرف نظر کرد و عمل به تعهداتش را در اولویت قرار داد اما اکنون پاسخ آمریکایی ها زیر سوال بردن این توافقنامه است.

وی ادامه داد: رییس جمهور کشورمان نیز در پاسخ به ترامپ اذعان کرد که دیگران احمق نیستند که با آمریکا مذاکراتی در این خصوص داشته باشند لذا رییس جمهور ایالات متحده باید بداند که تاریخ دوباره تکرار نمی شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمریکا برای خارج شدن از برجام به دنبال فضاسازی‌ منفی است لذا اظهارات ترامپ ترفندهایی واضح و نخ نما برای همگان است، اظهارکرد: آمریکایی ها بدانند که جمهوری اسلامی ایران برای مواجه با هر اقدام آنها در خصوص برجام آماده است لذا آنها تلاش نکنند که ایران را با چنین اظهاراتی تحت تاثیر قرار دهند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ایالات متحده آمریکا چندین بار در مواجه با برجام مشکل آفرینی کرده اما باید بداند که امروزه جامعه جهانی با نگاه دقیقی رفتار ترامپ را زیر ذره بین گذاشته است؛ به عبارتی اعتبار آمریکا با رفتار به دور از دیپلماسی دولت ترامپ خدشه دار شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار