رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی:هرچند نباید مشکلات را توجیه کرد اما تضعیف نظام نیز جنایت است و وظیفه‌ ماست که با کمک به ارائه‌ راهکارهای مناسب مشکلات را از مقابل برداریم.
کد خبر: ۵۴۸۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰ 06 January 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:محمدرضا رضایی با بیان اینکه تجمعات اعتراض‌آمیز در روزهای آغازین بر مدار مطالبات منطقی و انتقاد از وضعیت اقتصادی شکل گرفت، اظهار داشت: این تجمعات گروهی از فریب‌خوردگان توسط منافقان و فرصت‌طلبان که دشمنی آنها بر ملت غیور ایران ثابت شده است را بر آن داشت تا با سوارشدن بر این موج عدالت‌خواهی مردم شریف ایران، ضمن رنگ عوض‌کردن، اعتراضات مردم را به بیراهه کشانند که با هوشیاری ملت شهیدپرور و فهیم ایران اسلامی، این طرح شکست خورد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اکنون دشمنان ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در عرصه‌های مختلف در مقابل موفقیت‌های روزافزون کشورمان با شکست مواجه شده‌اند، گفت: دشمنان با طرح شیطانی ایجاد اختلاف بین صفوف مستحکم مردم از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای و مجازی، از احساسات پاک و مطالبات به حق مردم، سوءاستفاده کرده و آزمون شکست‌خورده‌ دیگری را تجربه کردند که با هوشیاری مردم بار دیگر دشمنان را رو سیاه کرد.

وی توجیه مشکلات کشور را نادرست دانست و افزود: هرچند نباید مشکلات را توجیه کرد اما تضعیف نظام نیز جنایت است و وظیفه‌ ماست که با کمک به ارائه‌ راهکارهای مناسب مشکلات را از مقابل برداریم.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از صبوری و تحمل مردم ایران اسلامی و متولیان حفظ و نظم امنیت، تصریح کرد: باید خواسته‌های به حق مردم در چارچوب قانون و حمایت همه جانبه از آنان برای ایجاد فضایی بهتر و احترام به کرامت انسان‌ها را ارج نهاده و از دولت می‌خواهم از هیچ تلاشی برای بهبود زندگی مردم و مطالبات به حق مردم دریغ نکند.‌

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار