سرپرست معاونت فرهنگی و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز از برگزاری برنامه پیاده‌روی خانوادگی در بلوار شهید چمران شیراز خبر داد.
کد خبر: ۵۴۴۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰ 28 December 2017

تابناک فارس به نقل از تسنیم: سید عباس آتش زمزم با بیان اینکه در سال‌های گذشته شاهد افزایش مشارکت مردم در ورزش‌های همگانی بوده‌ایم اظهار داشت: این موضوع با برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی در شیراز روز به روز در حال ادامه یافتن است که از جمله آن می‌توان به برنامه های پیاده‌روی به مناسبت‌های گوناگون اشاره کرد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با اشاره به اینکه برنامه‌های پیاده‌روی در راستای ایجاد یک نشاط عمومی در جامعه و تشویق مردم به مشارکت بیشتر در ورزش‌های همگانی برگزار می‌شود افزود: ورزش همگانی امروز یک اولویت مهم در برنامه‌های ورزشی کشور به شمار می‌رود و باید نهادهای مختلف به ورزش همگانی و فرهنگ‌سازی برای آن همت کنند.

آتش زمزم گفت: معتقدیم باید روی ورزش سرمایه‌گذاری شود تا با نهادینه شدن ورزش همگانی سلامت و تندرستی افراد نیز تضمین شود.

وی افزود: این سازمان از همه ادارات و نهادهایی که در این زمینه اقدامی کنند حمایت خواهد کرد و در این راستا صبح جمعه 8دی ماه به مناسبت هفته سوادآموزی با همکاری اداره کل آموزش و پرورش فارس و هیأت ورزش‌های همگانی پیاده‌روی خانوادگی در بلوار شهید چمران برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت فرهنگی با بیان اینکه این برنامه از ساعت 7:30صبح آغاز می‌شود گفت: در پایان این برنامه به قید قرعه به شرکت‌کنندگان جوایزی اهدا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار