استاندار فارس گفت: دولت بایدبرای رفع تنگناهای اقتصادی تسهیلات مناسب ارایه کند تا شاهد رونق اقتصادی باشیم.
کد خبر: ۵۰۴۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰ 06 October 2017
تابناک فارس به نقل از صداو سیما:اسماعیل تبادار در نشست فعالان اقتصادی که با حضور دکترلاریجانی در این شهرستان برگزار شد، گفت:اولویت دولت ابتدا معاش و بعد از آن توسعه اقتصادی است و  دولت بایدبرای رفع تنگناهای اقتصادی تسهیلات مناسب ارایه کند تا شاهد رونق اقتصادی باشیم.
استاندار فارس با اشاره به اینکه اولویت دولت ابتدا معاش و بعد از آن توسعه اقتصادی است البته در پرتو نشاط و امیدواری و حرکت رو به جلو باشد.
تبادار به رفع موانع برای سرمایه گذاری اشاره کرد و گفت: با وجود تنگناهای مالی فراوان و اعتبارات کم، باید سرمایه گذاری داخلی و خارجی را جذب و موانع پیش روی آنان را برداریم.
وی به توسعه گلخانه‌ها اشاره کرد و گفت: در فارس محدودیت‌ها برای ارایه تسهیلات به کلخانه داران برداشته شده است و با وجود اینکه ٨٥ درصد آن تسهیلات را دولت پرداخت می‌کند باید برای توسعه آن تلاش کنیم تا محصولات گلخانه‌ای و کم آب بر جایگزین محصولات پرآب بر شود.
استاندار فارس با انتقاد به حوزه حمل و نقل جاده‌ای در فارس گفت: آزاد راه شیراز اصفهان با اعتبار ٢ هزار میلیارد تومان تا سال آینده به بهره برداری می‌رسد که با بهره برداری از آن گام عظیمی برای توسعه جاده‌ای برداشته می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار