نایب رئیس شورای پنجم شهر شیراز، پذیرش نقد و افشای مفاسد را برای آینده هر سیستم و مجموعه ای لازم و ضروری دانست و گفت: رویکرد ما در شورای پنجم نیز یک رویکرد ضد فساد خواهد بود.
کد خبر: ۴۷۴۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 08 August 2017
تابناک فارس به نقل از ایرنا: ابراهیم صبوری  در جمع خبرنگاران در شیراز افزود: در بحث مبارزه با فساد، وجود افراد صرفا پاک دست نمی تواند موثر باشد بلکه در کنار پاکدستی افراد باید ضد فساد هم باشند و اجازه ندهند که اطرافیان آنها نیز دچار مشکل فساد شوند.
وی ادامه داد: شورای پنجم قطعا از هرگونه نقد سازنده استقبال خواهد کرد و در این راه همراهی و همکاری خوبی با رسانه ها برای شفاف سازی فعالیت های خود خواهد داشت.
صبوری، یکی از آفت های امروز در کشور را توسعه نامتوازن دانست و افزود: این توسعه نامتوازن چهره شهرها را نیز غیر قابل تحمل کرده است.
او اظهار کرد: یکی از چالش های آینده شهری، چالش زیست محیطی است که شهرهای ما را به سمت تبدیل شدن به شهرهای غیر زیست پذیر سوق می دهد.
نایب رئیس شورای پنجم شهر شیراز گفت: امیدواریم گام های آینده مدیریت شهری درجهت زیست پذیر شدن شهرهای آینده کشور باشد.
وی، حاکم نبودن سیستم مدیریت واحد شهری را از دیگر چالش های پیش روی شهرها دانست و اضافه کرد: یکی از دلایل توسعه نامتوازن در شهرها جزیره ای عمل کردن دستگاه ها در امور شهری است که موانع بسیاری را برای توسعه شهری ایجاد می کند.
صبوری افزود: امیدواریم که در آینده بتوانیم به سمت یک سیستم مدیریت جامع و یکپارچه شهری حرکت کنیم و این مدیریت یکپارچه بتواند با رویکرد توسعه پایدار، شهرها را به سمت زیست پذیر شدن و شهرهای انسان محور هدایت کند.
نایب رئیس شورای پنجم شهر شیراز، درباره انتخاب شهردار آینده شیراز گفت: در بحث انتخاب شهردار می کوشیم انتخاب خوب داشته باشیم. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار