رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: ۶۵ میلیارد تومان تسهیلات برای خسارت دیدگان بخش کشاورزی فارس مصوب شده است.
کد خبر: ۴۱۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲ 30 May 2015

تابناک فارس به نقل از مهر:محمد مهدی قاسمی با بیان اینکه بانکهای استان باید بیش از این به فکر بخش کشاورزی باشند افزود: متاسفانه تنها بانک کشاورزی است که به تنهایی بار پر اشتغالترین حرفه استان را به دوش می کشد.

وی تصریح کرد: کشاورزی در فارس به عنوان اشتغال اول معرفی می شود به همین دلیل بانکهای دیگر استان نیز باید در این راستا اقداماتی داشته باشند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس با اشاره به اینکه رقمی به عنوان خسارت بخش کشاورزی مشخص شده است، گفت: رقم ۶۵ میلیارد تومان به عنوان تسهیلات پنج درصد با مدت زمان ۱۰ سال برای بخش کشاورزی استان فارس مشخص شده است.

قاسمی ادامه داد: این تسهیلات به افرادی پرداخت می شود که پس از مراجعه به جهاد کشاورزی با معرفی نامه به بانک مورد نظر، اقدامات لازم را انجام دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بخش کشاورزی استان فارس در حال حاضر توانسته با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا روند قابل قبولی را داشته باشد، گفت: یکی از اولویت های مهم بخش کشاورزی استان فارس توجه به مصرف آب و استفاده بهینه از آن است که در این راستا تسهیلات مناسب و کلاس های آموزشی به روز برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار