رئیس سازمان بسیج اساتید کشور منازعه اصلی جهان را منازعه بین آمریکا و ایران خواند که یک منازعه تمدنی و هویتی به حساب می آید، اضافه کرد: آمریکا تنها با برداشتن جمهوری اسلامی از سر راه خود می تواند به اهدافش دست یابد.
کد خبر: ۳۴۵۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۹ 18 December 2016
تابناک فارس به نقل از شبستان:دکتر سهراب صلاحی، رئیس سازمان بسیج اساتید کشور امروز (28آذر) در گردهمایی نخبگان اقشار بسیج استان فارس که در سالن امام علی (علیه السلام) سپاه فجر فارس برگزار شد، با اشاره به اینکه هرجا که آمریکا در منطقه وارد شد توسط ایران پشتش به خاک مالیده شد و شکست خورد، گفت: از ابتدا ایران، عراق و مصر در تمدن اسلامی موثر بوده اند اما مصر توسط آمریکا شکست خورد و حرفی امروز از مصر به میان نمی آید.

وی با اشاره به اینکه ایران نقشه آمریکا برای عراق را نقش بر آب کرد، افزود: آمریکا می خواست پس از تسلط به عراق، کشورهای عربی را تجزیه کند که نتوانست به اهداف شومش برسد.

صلاحی، منازعه اصلی جهان را منازعه بین آمریکا و ایران خواند که یک منازعه تمدنی و هویتی به حساب می آید، اضافه کرد: آمریکا تنها با برداشتن جمهوری اسلامی از سر راه خود می تواند به اهدافش دست یابد با وجود این نظام، همواره شکست و آمریکا با هم مترادف و هم خانواده خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه باید برای رسیدن به قدرت اقتصادی، مدیریت جهادی را چاشنی کار قرار دهیم، افزود: سرمایه و نیروی کار در ایران زیاد است اما آنچه که وجود ندارد یک مدیریت جهادی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار