نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت پرهیز از طرح اظهارات تفرقه‌آمیز از تریبون‌های رسمی و لزوم حفظ حرمت مسئولان، وحدت داخلی را ضامن حفظ نظام دانست.
کد خبر: ۲۷۳۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱ 06 August 2016
تابناک فارس به نقل از ایسنا:بهرام پارسایی اظهار کرد: طرح اظهاراتی علیه رئیس جمهور که اولین مقام اجرایی کشور است آن هم از سوی کسانی که باید مردم را به تقوا و دینداری توصیه کنند زیبنده نیست. البته افراد می‌توانند نظرات شخصی خود را مطرح کنند اما این‌گونه اظهارات نباید از تریبون‌های رسمی مطرح شود.

وی افزود: قطعاً نگه نداشتن حرمت یک مومن و مسلمان جزئی از تقوا نیست، به ویژه اگر ریاست جمهوری یک کشور مورد بی‌حرمتی قرار گیرد طبیعی است در این صورت کشورهای دیگر هم راحت‌تر حرمت‌ شکنی می‌کنند و صدمات آن به کل نظام وارد می‌شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس یادآور شد: ما دشمنان خارجی مثل اسرائیل و رژیم سعودی داریم که با برجام مخالفت می‌کنند لذا باید در طرح اظهاراتمان از تریبون‌های رسمی ملاحظات را رعایت کنیم و در مسیری صحبت نکنیم که منافع آنها تأمین شود.

پارسایی با اشاره به تأکیدات امام راحل و مقام معظم رهبری بر حفظ وحدت مردم و مسئولین، اضافه کرد: وحدت داخلی ضامن حفظ نظام است و اگر قرار باشد منافع جناحی و عقاید شخصی به این وحدت لطمه بزند، چوبش را نظام می‌خورد. قطعاً ضرورت حفظ وحدت داخلی بر کسی پوشیده نیست؛ آن هم در اوضاع ناآرام کشورهای همسایه و مخالف‌های رژیم صهیونیستی و عربستان که وحدت داخلی بسیار ضروری و لازم خواهد بود.

وی در پایان گفت: ما نباید اجازه دهیم کسی در کشور ایجاد تفرقه کند و خدشه‌ای به وحدت، امنیت و آرامش داخلی‌مان وارد کند چرا که ایجاد تفرقه می‌تواند تهدیدی برای منافع ملی کشور به شمار بیاید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار