شهردار شیراز گفت: امسال در ایام نوروز 21 هکتار گل‌کاری به‌صورت منظم و حساب‌شده در این شهر انجام گرفت که تاکنون سابقه نداشته است.
کد خبر: ۲۳۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۲ 17 April 2015

به گزارش تابناک فارس و نقل از فارس،علیرضا پاک‌فطرت بعدازظهر امروز در آئین قدردانی از همکاران ستاد تسهیلات نوروزی شیراز، اظهار داشت: در سال گذشته شهرداری شیراز 16 هکتار گل در سطح شهر کاشته بود.

وی گفت: این‌ اقدامات برای جلب گردشگران به شهر شیراز و از تبعات مثبت آن رونق گردشگری و سرمایه‌گذاری است.

شهردار شیراز افزود: چنین کارهایی باعث ایجاد نشاط و امیدواری در مردم و نیز موجب اشتغال و شکوفایی اقتصادی شهر خواهد شد.

پاک‌فطرت خاطرنشان کرد: امسال عوامل شهرداری پیش از ورودی‌های شهر مستقر شده بودند و ضمن اهدای نقشه، بروشور و چای صلواتی به مسافران نوروزی با راهنمایی آنان موجب روان‌سازی ترافیک در این مناطق شدند.

وی گفت: به دلیل کار بی‌وقفه مجموعه ستاد تسهیلات نوروزی صورت گرفت که شاید در شبانه‌روز حتی پنج ساعت نیز استراحت نداشتند.

پاک‌فطرت همچنین گفت: شاهد بودم که در ایام نوروز اعضای شورای شهر با سرکشی‌های مداوم خود در شهر باعث تقویت روحیه خدمتگزاران مردم می‌شدند.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این آئین گفت: امسال در ستادهای نوروزی همگان فراتر از وظیفه خود کار می‌کردند و ما میهمان‌نوازی را به چشم دیدیم.

غلام‌مهدی حقدل افزود: نقش نماینده ولی‌فقیه و استاندار به دلیل تعامل خوبی که در این استان حاکم است، در پررنگ شدن فعالیت ستاد نوروزی بسیار قوی بود.

وی خاطرنشان کرد: زحماتی که انجام شد سبب شد میهمانان نوروزی به‌عنوان سفیر شیراز خاطرات خوبی را به شهرهای خود همراه ببرند.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز ضمن تشکر از اعضای ستاد تسهیلات نوروزی شیراز، گفت: چنین فعالیت‌های مجدانه‌ای موجب رونق گردشگری و دستیابی به اشتغال است.

4 میلیون اقامت در ایام نوروز

در این آئین مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس نیز در سخنانی اظهار داشت: برای نخستین بار به تمام شهرستان‌های این استان بروشور و نقشه با شمارگان 550 هزار نسخه ارسال شد و در اختیار میهمانان نوروزی قرار گرفت.

مصیب امیری افزود: حدود 4 میلیون نفر اقامت شب در ایام نوروز در هتل‌های این استان به ثبت رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار