فرمانده انتظامي شهرستان رستم استان از کشف 98 گرم هروئين در آن شهرستان خبر داد كه به صورت انباری در شکم يك قاچاقچی جاسازی شده بود.
کد خبر: ۱۷۴۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳ 03 February 2016
تابناک فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس: سرهنگ محمد اسلامی در این خصوص توضیح داد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند یك قاچاقچی اقدام به حمل موادمخدر از شهر "شیراز" به شهرستان "رستم" و پخش و توزیع آن در این شهرستان می كند.

وی ادامه داد: پس از دریافت این خبر، شناسایی و دستگیری این فرد قاچاقچی در دستور کار ماموران قرار گرفت و در یك عملیات منسجم یك دستگاه خودرو "پراید" متعلق به متهم شناسایی ومتوقف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان "رستم" پس از توقف خودرو، متهم دستگیر و در بازرسی از خودرو وی موادی كشف نشد و ماموران متوجه شدند،‌وی موادمخدر را به صورت انباری یا بلعیدنی حمل می كند.

سرهنگ اسلامی گفت: پس از تحت نظر قرار دادن متهم، مقدار 98 گرم هروئین كه از شکم متهم دفع شد،‌كشف و پس از تشكیل پرونده این قاچاقچی موادمخدر به مقام قضایی معرفی شد.

وی با بیان اینكه مبارزه با پدیده شوم موادمخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود، از شهروندان درخواست كرد: در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی، با مرکز فوریت های پلیسی110تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار