در روند بحث‌های اجرایی، بیشتر به دنبال استفاده از فعل‌های ماضی هستیم و می‌خواهیم بگوییم چه‌کار کرده‌ایم؛ اما برخی مسئولان ما فقط از فعل‌های مضارع و آینده استفاده کرده و می‌گویند چه باید بشود و یا در آینده این‌چنین و آن‌چنان خواهد شد که این نوع نگاه به کارها جواب نداده و باعث می‌شود بعد از 30 سال همچنان این مدیران در آینده باشند.
کد خبر: ۱۷۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۸ 30 March 2015

به گزارش تابناک فارس و به نقل از روابط عمومی حوزه دفتر شهردار، علیرضا پاک‌فطرت اظهار داشت: چارچوب و اساس کار طرح جامع گردشگری شیراز آماده‌شده و استعلام‌هایی نیز از مراکز علمی پیرامون آن صورت گرفته و شرح خدمات آن متناسب با چشم‌انداز و افق‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت تعریف ‌شده است.

وی تصریح کرد: در روند بحث‌های اجرایی، بیشتر به دنبال استفاده از فعل‌های ماضی هستیم و می‌خواهیم بگوییم چه‌کار کرده‌ایم؛ اما برخی مسئولان ما فقط از فعل‌های مضارع و آینده استفاده کرده و می‌گویند چه باید بشود و یا در آینده این‌چنین و آن‌چنان خواهد شد که این نوع نگاه به کارها جواب نداده و باعث می‌شود بعد از 30 سال همچنان این مدیران در آینده باشند.

شهردار شیراز خاطرنشان کرد: اگر اختیارات بیشتری در بحث گردشگری به شهرداری داده شود بسیار زود ایده‌ها را در این بخش عملیاتی خواهیم کرد.

پاک‌فطرت در بخشی دیگر از سخنانش از رویکرد شهرداری شیراز در جذب سرمایه‌گذاران سخن گفت و اضافه کرد: سرمایه‌گذاران واقعی را می‌شناسیم و ظرف 24 ساعت توانایی مالی آن‌ها را بیرون می‌آوریم و اجازه نمی‌دهیم پروژه‌ سرمایه‌گذاری عقد قرارداد شده و سپس خوابیده و رها شود.

شهردار شیراز افزود: در سال گذشته از سوی شورای اسلامی شهر شیراز، یک‌هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری در کنار بودجه شهرداری شیراز تکلیف شد که با عقد سه تا چهار قرارداد با حضور چند سرمایه‌گذار در حال تحقق است.

وی تصریح کرد: برای سال جاری نیز در بحث سرمایه‌گذاری یک جهش دیگر را با تعریف 3 هزار میلیارد تومان طرح سرمایه‌گذاری تکلیفی شورای اسلامی شهر، دنبال خواهیم کرد.

پاک‌فطرت تأکید کرد: اگر مسائل کلانِ کشور در بعد سیاست خارجی تعیین تکلیف شود، مشکلی در بحث جذب سرمایه‌گذار نخواهیم داشت؛ زیرا سرمایه‌گذاران در صف ایستاده‌اند.

شهردار شیراز خاطرنشان کرد: معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری شهرداری شیراز قوی و خوب در این بخش عمل کرده و بسته‌های سرمایه‌گذاری سنگینی برای شهر شیراز در این بخش تعریف ‌شده است.

وی یادآور شد: امروز شیراز تنها شهری است که برای ساخت هتل عوارض نمی‌گیرد و به‌صورت تشویقی محور تجاری نیز به آن می‌دهد.

پاک‌فطرت در پایان گفت: آینده‌ی شیراز بسیار درخشان و رو به رشد و توسعه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار