شهردار شیراز در دیدار با نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه پس از جنگ بیش‌ازحد سیاست‌زده شده‌ایم، اظهار داشت: عده‌ای از گروه‌ها منافع خود را در تفرقه و نفاق دیده و منافع خود را از این طریق برداشت می‌کنند.
کد خبر: ۱۷۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۴ 29 March 2015

به گزارش تابناک فارس و به نقل از حوزه دفتر شهردار این شهر، علیرضا پاک‌فطرت در دیدار با نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه پس از جنگ بیش‌ازحد سیاست‌زده شده‌ایم، اظهار داشت: عده‌ای از گروه‌ها منافع خود را در تفرقه و نفاق دیده و منافع خود را از این طریق برداشت می‌کنند.

شهردار شیراز خاطرنشان کرد: اگر دولت و ملت به‌واقع با یکدیگر همدل شوند اقتصاد شکوفا شده و رضایتمندی مردم بالا می‌رود.

وی در بخشی دیگری از سخنانش افزود: شهرداری شیراز در بحث ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی کارهای خوبی را شروع کرده که بسیاری از آن‌ها در سال جاری به ثمر می‌نشیند.

پاک‌فطرت از وجود فرهنگ‌ها و خرده‌فرهنگ‌های بسیار به دلیل مهاجرت‌پذیری شهر شیراز و آمدن سرریز جمعیت شهرهای جنوبی و هم‌جوار به آن، سخن گفت و افزود: باید کارهای فرهنگی بیشتری با همدلی و هماهنگی دیگر دستگاه‌ها انجام گیرد تا سریع‌تر به موفقیت برسیم.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری امروز در بحث ایجاد فرهنگسراها، مجتمع‌های فرهنگی و بحث مساجد گام‌های بسیار خوبی برداشته و ارتباط بسیار خوبی با کنگره سرداران داشته و به تمام یادواره‌های شهدا کمک کرده است.

پاک‌فطرت در پایان گفت: نصب تندیس بزرگان مدت‌هاست که در شهر شیراز آغازشده و شیراز ازنظر تعداد و پوشش عکس و تندیس شهدا در فضای شهری مقام برتر را در شهرهای کشور دارد.

برچسب ها: شهردار شیراز ، فرهنگ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار