رئیس پلیس امنیت عمومی استان فارس از شناسایی و دستگیری 20 نفر از اراذل‌واوباش در شهرستان شیراز خبر داد.
کد خبر: ۱۶۵۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳ 18 January 2016
تابناک فارس به نقل از اداره اطلاع‌رسانی حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس: سرهنگ علی ذوالقدری گفت: در راستای طرح پاک‌سازی مناطق آلوده و مقابله با اراذل‌واوباش در نقاط آلوده شهرستان شیراز، ‌چند محله جرم‌خیز در این شهرستان که در آن مکان‌ها تعدادی از افراد اراذل‌واوباش اقدام به مزاحمت برای شهروندان می‌کردند، شناسایی شد.

وی ادامه داد: پس از شناسایی این افراد چند تیم از اداره عملیات پلیس امنیت عمومی این استان ضمن هماهنگی با مقام قضایی برای دستگیری آنها وارد عمل شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان فارس افزود: در این طرح که در محله‌های کوزه‌گری، دهپیاله، خیابان کوچ، خیابان نهضت و شهرک بهار اجرا شد، ضمن پاک‌سازی این مکان‌ها 20 نفر از اراذل‌واوباش که از پیش با اقدامات اطلاعاتی شناسایی ‌شده بودند، دستگیر شدند.

ذوالقدری با اشاره به معرفی متهمان به مقام قضایی گفت: کشف مقادیری مواد مخدر، توقیف چهار موتورسیکلت، دو خودرو سواری پژو و سمند، از دیگر نتایج اجرای این طرح در محله‌های جرم‌خیز شهر شیراز بود.

وی بابیان اینکه اجرای این طرح باعث خوشنودی و ابراز رضایت ساکنان این محله‌ها از عملکرد پلیس شده است،‌ خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت این طرح‌ها در کلان‌شهر شیراز و سایر شهرستان‌های این استان به‌صورت مستمر اجرا خواهد شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان فارس گفت: پلیس به کسانی که قصد ایجاد مزاحمت برای مردم را دارند و یا درصدد ایجاد اخلال در نظم عمومی و یا برهم زدن نظم، امنیت، آسایش و آرامش شهروندان هستند، ‌اجازه عرض‌اندام نخواهد داد و پس از دستگیری این افراد را به مراجع قضایی معرفی می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار