فرمانده انتظامي استان فارس گفت: كلانتري ها،‌پاسگاه ها و ساير مراكز انتظامي در استان فارس در ايام نوروز به صورت شبانه روزي پاسخگوي مردم هستند.
کد خبر: ۱۵۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰ 22 March 2015

به گزارش تابناک فارس به نقل از شبستان،سردار سرتیپ دوم احمدعلی گودرزی، فرمانده انتظامی استان فارس گفت: كلانتری ها،‌ پاسگاه ها و سایر مراكز انتظامی در استان فارس در ایام نوروز به صورت شبانه روزی پاسخگوی مردم هستند.

وی افزود:‌ برای تامین امنیت شهروندان و مسافران نوروزی،‌ از همه ظرفیت های موجود در فرماندهی انتظامی استان فارس اعم از صف، ستاد و تخصصی استفاده شده است.

گودرزی ادامه داد: تمام محله های اسكان متمركز مسافران نوروزی بوسیله گشت ثابت و متحرك تحت پوشش امنیتی قرار می گیرد و نزدیك به یک هزار نفر نیروی كمكی از مراكز آموزشی در اختیار پلیس فارس قرار داده شده است كه با رعایت اولویت و متناسب با جغرافیای جرم در حوزه انتظامی، امنیتی و ترافیكی بكارگیری می شوند.

فرمانده انتظامی استان فارس از استقرار 130 ایستگاه پلیس (موقت و دائم) در سطح این استان خبر داد و افزود: با تشكیل قرارگاه انتظامی امام علی (علیه السلام) در دروازه قرآن و پنج قرارگاه زیرمجموعه، روزانه موارد امنیتی و ترافیكی رصد و مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد و سپس دستورات لازم به رده های مرتبط داده می شود.

سردار گودرزی اظهار داشت: تمام كلانتری ها، پاسگاه ها و پلیس های تخصصی استان فارس به صورت شبانه روزی وظیفه خدمتگذاری به شهروندان و مسافران نوروزی را دارند و به هیچ عنوان مجاز نیستند موضوعی را به بعد از تعطیلات نوروز موكول كنند.

وی با بیان اینكه كلیه نقاط جرم خیز بوسیله عناصر نامحسوس تحت پوشش قرار داده می شود، ‌خاطر نشان كرد: به منظور افزایش امنیت و خدمات رسانی به مسافران نوروزی با سایر ارگان های خدماتی، امدادی و امنیتی برون سازمانی بویژه بسیج، تعامل لازم برقرار شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار