مدیر کل فرهنگی و اجتماعی استانداری فارس گفت: در احیای بافت تاریخی شیراز به دنبال مشارکت مردم زنده و پویای این منطقه هستیم.
کد خبر: ۱۴۶۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶ 17 December 2015
تابناک فارس به نقل از ایرنا:سید علی محمد موسوی گفت: رویکرد اصلی ما در ساماندهی بافت تاریخی شیراز، حفاظت و احیا از این میراث و زنده نگه داشتن این منطقه است و تلاش می کنیم شرایطی ایجاد شود که مردم و مالکان در این منطقه بمانند و یا بازگردند.
وی افزود: یکی از محورهای اصلی ما در برنامه ریزی ها برای ساماندهی بافت تاریخی، کاربردی های فیزیکی مورد نیاز و ایجاد جاذبه های جدید و لازم در این منطقه است که در این زمینه برنامه ریزی هایی انجام شده است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس با بیان اینکه کنترل آسیب های اجتماعی از اولویت های دولت تدبیر و امید است اظهارداشت: مسایل اجتماعی و فرهنگی از بخش های پیچیده و گسترده است و با توجه به حساسیت موضوع، وزارت کشور، بحث کنترل آسیب های اجتماعی را به عنوان یک موضوع مهم در دستور کار خود قرار داده است.

وی اضافه کرد: اجرای سیاست های عمومی دولت در حوزه اجتماعی و فرهنگی با اولویت افزایش سرمایه اجتماعی، توسعه و مشارکت اجتماعی، کاهش و کنترل آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی ماموریت اصلی این دفتر است.

او ادامه داد: این دفتر به طور مستقیم و غیر مستقیم در بیش از 30 کمیته، کارگروه، شورا و کمیسیون از جمله آنها می توان به کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استان، شورای فرهنگ عمومی استان، هیات نظارت بر تاسیس و نظارت بر فعالیت سازمان های مردم نهاد، شورای آموزش و پرورش و ستاد راهبردی سوادآموزی استان مسوولیت یا عضویت دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار