تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در استان فارس در خصوص وقایع کازرون و شیراز بیانیه ای صادر کردند.
کد خبر: ۱۴۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۲ 15 March 2015

در بیانیه تشکل های استان فارس مطرح شد


دولتمردان اجازه ندهند حرمت ایرانی با تمدن و فرهنگی غنی ، بیش از این در نگاه جهانیان خدشه دار شود


تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در استان فارس در خصوص وقایع کازرون و شیراز بیانیه ای صادر کردند.


متن بیانیه فوق به شرح زیراست:


دانشگاه آزاد اسلامی نهادی است که با تدابیر حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی و حمایت قاطعانه ی حضرت امام خمینی (ره) برای بارور کردن سطح علمی هموطنان در پیشبرد اهداف بزرگ جمهوری اسلامی ایران تاسیس گردید تا مردم در بزرگ راه علم و معرفت با بهره گیری ازآگاهی سیاسی ،اجتماعی ،فرهنگی و اقتصادی ، فتح قله های عزت و سربلندی را در راستای منافع ملی هموار سازد.


دانشگاه آزاد اسلامی بزرگترین نعمت الهی است که خداوند متعال به جمهوری اسلامی ایران عطا فرمود و بر آحاد ملت ضروری است در حفظ و احترام شأن دانشگاه و دانشگاهیان کوشا باشند.


امروزه مردم فهیم با وجود مشکلات فراوانی که بر اثر سیاست های نابخردانه دولت پیشین و همچنین سکوت ساکتین دیروز که امروز در کالبدی به نام دلواپسان خود را در نگاه مردم قرار داده اند شاهد حرکت هایی همچون تهمت و افترا در زمینه های مختلف خصوصا حملات ناجوانمرادانه نسبت به قشر دانشگاهی هستند آنچنانکه موجب سلب آسایش جمع کثیری از مردم فرهنگ دوست و مهمانواز ، و التهاب در دانشگاههای این مرز و بوم شده است.


متاسفانه این روزها شاهد بودیم که افراطی های تندرو در شیراز به گونه ای به مقابله با اشخاص حق طلب دست زدند و در کازرون به گونه ای دیگر.


(در کازرون با شایعات کذب مبتنی بر انگ زنی ، تهمت و افترا به روش های مختلف به دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون از طریق نشریات و سایتهای خبری نزدیک به جریانی خاص و در شیراز با حمله به دکتر علی مطهری نماینده محترم مردم تهران در راه عزیمت به دانشگاه شیراز )


این اعمال بیانگر سوء رفتارهایی است که جامعه ی علمی کشور با آن مواجه است .


جریانات تلخی که در آن تأمین منافع شخصی و جناحی بر هرچیز دیگر ارجح است حتی بر منافع ملی و اصول اخلاقی.


چگونه میتوان در یک مملکت قانونمدار بر پایه ی ارزشهای اسلامی شاهد چنین وقایع زشت و هنجار شکنی بود و ساکت نشست؟


بر دولت مردان خدوم و ایران دوست اسلامی واجب است که اجازه ندهند حرمت ایرانی با تمدن و فرهنگی غنی ، بیش از این در نگاه جهانیان خدشه دار و به عنوان متمردين به قانون و حرمت شکن معرفی گردند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار