رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس گفت: برای تجهیز بیمارستان امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی کازرون، 100 میلیارد ریال از محل اعتبارات دانشگاه های آزاد مرکز به این امر اختصاص یافت.
کد خبر: ۱۲۶۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲ 09 November 2015
تابناک فارس به نقل از ایرنا: حمزه سارویی، در بازدید از بیمارستان امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی کازرون، بیان داشت: با توجه به این که این بیمارستان طرف قرارداد سازمان تامین اجتماعی است، مقررشده این سازمان نیز 150میلیارد ریال برای خرید تجهیزات پزشکی این مرکز درمانی اختصاص دهد.

وی ادامه داد: امیدواریم تا دهه مبارک فجر امسال، بخش هایی از این بیمارستان به بهره برداری برسد.

سارویی اضافه کرد: این بیمارستان پس از به بهره برداری رسیدن علاوه برپذیرش بیماران شهرستان کازرون و شهرستان های همجوار، مرکز آموزش دانشجویان رشته پزشکی و پیرا پزشکی کازرون و شهرستان های استان فارس نیز خواهد بود.

مجری پروژه بیمارستان امام علی (ع) کازرون هم اظهار داشت: تا کنون 95 درصد از ساختمان این بیمارستان به اتمام رسیده است و پنج درصد باقی مانده مربوط به تاسیسات و محوطه سازی این پروزه است .

مهرداد پیرویان افزود: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل بخش باقی مانده این پروژه 100میلیارد ریال است که در صورت تامین آن این پروژه تا پایان سال 94 و یا اوایل سال آینده به اتمام خواهد رسید.

اوگفت: این بیمارستان 96 تختخوابی در زمینی با زیر بنای بیش از 12هزار متر مربع ساخته شده و تا کنون 150میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

پیرویان اضافه کرد: این مرکزدرمانی دارای بخش های جراحی، اورژانش، درمانگاه، داروخانه، و آزمایشگاه با کاربری آموزشی است.

شهرستان کازرون در فاصله 120کیلومتری غرب شیراز واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار