استاندار فارس در نشست فرمانداران استان، اظهار داشت: با مسائلی مانند ورود پول‌های کثیف به انتخابات و خرید و فروش رای باید به صورت جدی مقابله صورت گیرد زیرا انسان‌های منتقد هزار بار بهتر از افراد کاسبکار سیاسی هستند که قصد سوء استفاده از انتخابات را دارند.
کد خبر: ۱۲۱۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۸ 31 October 2015
افشانی با بیان اینکه فرمانداران بالا‌ترین مقام مسئول در سطح شهرستان‌ها و مسئول برگزاری انتخابات در چارچوب قانون به شمار می‌روند، ادامه داد: اجرای درست انتخابات به معنای دفاع از حقوق مردم است و مهم‌ترین دفاع از حقوق مردم، برگزاری سالم انتخابات است که شامل سلامت در همه مراحل انتخابات می‌شود.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه بهترین نوع مدیریت، مدیریت با آرامش و بر اساس رعایت قانون است، افزود: همه افراد و گروه‌ها باید بتوانند در صحنه انتخابات حضور پیدا کنند و با تبلیغات قانونی، شور انتخاباتی را بالا ببرند.

افشانی با اشاره به اینکه هیأت‌های اجرایی باید دارای صلاحیت و همچنین توان بالا برای اجرای ماموریت‌های خود باشند، گفت: باید افراد سالم و توانمندی در هیأت‌های اجرایی عضویت یابند تا مسیر انتخاب نمایندگان مناسب هموار شود.

وی با بیان اینکه امیرالمومنین (ع)، مردم را دارای صلاحیت برای شناسایی حق می‌دانستند و برای مردم قدرت انتخاب قائل بودند، اظهار داشت: باید افراد سالم و توانمند در انتخابات به وسیله مردم انتخاب شوند تا بتوانند در استان فارس موثر بوده و از حقوق مردم به خوبی دفاع کنند.

وی اجرای انتخابات الکترونیکی را مستلزم فراهم شدن زیرساخت‌های لازم ارتباطی دانست و با تاکید بر اهمیت این موضوع، خواستار پیگیری جدی این موضوع توسط ستاد انتخابات استان فارس شد.

استاندار فارس از فرمانداران شهرستان‌های استان خواست با ایجاد تعامل و گفتگو، مسائل امنیتی و رقابت‌های قومی و منطقه‌ای را از شرایط حیثیتی خارج کنند تا امکان مدیریت مطلوب حوادث امکان پذیر باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار