مرکز اورژانس 115 فارس، در طرح تابستانی امسال، بیش از 44 هزار مورد ماموریت داشته که از این تعداد سه هزار و 300 مورد آن تصادف جاده ای بوده است.
کد خبر: ۱۱۰۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰ 12 October 2015
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز: دکتر محمدرضا عالی منش رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان فارس گفت: در تصادفات جاده ای تابستان امسال، به بیش از 12 هزار مصدوم خدمت رسانی شده است.

وی افزود: مصدومان بعد از اقدامات درمانی یا در محل به صورت سرپایی درمان یا به مراکز درمانی در سطح استان منتقل شده اند.

دکتر عالی منش ادامه داد: محور شیراز به اصفهان در تصادفات جاده ای بیشترین آمار را داشته و پس از آن نیز محور شیراز به کازرون، شیراز به فسا و بندرعباس، رده های بعدی را به خود اختصاص داده اند.

وی بیان کرد: در طرح تابستانی، 17 مورد امدادرسانی توسط بالگرد هوایی اورژانس صورت گرفت که 39 مصدوم به مراکز انتقال داده شدند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس، گفت: مرکز مدیریت حوادث و فوریت های استان فارس تمام تلاش خود را برای رعایت استانداردهای کشوری اورژانس کرده است تا بتواند خدماتی با کیفیت قابل قبول در کمترین زمان ممکن به مصدومان حوادث احتمالی ارائه کند.

استان فارس یکی از استان های مطرح از نظر حوادث جاده ایی در کشور است و این استان با توجه به جاذبه های تاریخی و دیدنی هر ساله پذیرای جمع کثیری از هموطنان و گردشگران خارجی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار