صدا و سیمای مرکز فارس با تهیه بیش از 70 عنوان برنامه آماده برگزاری پرشکوه هفته دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۵۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲ 16 September 2015
علیرضا نجابت مدیر رادیو فارس و دبیر ستاد هفته دفاع مقدس ضمن بیان برنامه های هفته دفاع مقدس  گفت: برنامه برگ سبز در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و نیز 70 عنوان برنامه رادیویی به ‌مناسبت هفته دفاع مقدس از صدا و سیمای مرکز فارس پخش می‌شود.

مدیر رادیو فارس اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس امسال رژه یگان نیروهای مسلح به میزبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فارس، نمایش فیلم‌های سینمایی دفاع مقدس برنامه پویانمایی، مستند و نبرد خرمشهر در سیمای مرکز فارس پخش خواهد شد .

علیرضا نجابت عنوان کرد: نقش یگان‌های مسلح این استان در قالب مستند هفت ‌قسمتی، نقش صنایع الکترونیکی و پخش در حوزه خبر صدا و سیمای مرکز فارس و نیز هر شب یک نمایش ویژه رادیویی با محوریت دفاع مقدس و معرفی یکی از سرداران دوران دفاع مقدس و نیز خاک‌ریز خاطره و معرفی یکی از شهدا از جمله برنامه‌های دفاع مقدس است که از صدا و سیمای این مرکز پخش خواهد شد.

دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس تصریح کرد: پخش زنده برنامه شبانه، مسابقه تلفنی با محوریت دفاع مقدس، برنامه هفت ‌قسمتی نگاه روز با حضور فرماندهان سپاه، ارتش و نقش جهاد در دوران حماسه و ایثار، گفت‌وگو با فرمانده ارشد نظامی فارس در هفته دفاع مقدس نیز انجام می‌شود.

عکاسی زیر آتش، حماسه ماندگار، خاک آشنا، سنگربانان، روزهای تلخ و شیرین، آن مرد آتش آورد، مجموعه داستانی هفت‌قسمتی با عنوان سرزمین آرزوها، زنجیره خاک سرخ و نیز بیش از 50 عنوان نماهنگ و موسیقی تصویری با موضوع شهدا از دیگر برنامه‌های این هفته در صدا و سیمای مرکز فارس است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار