مدیر کل فرودگاه‌های فارس گفت: تمام امکانات فرودگاه شیراز برای استقبال از پیرغلامان حسینی بسیج شده است.
کد خبر: ۹۰۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۵ 07 September 2015
رضا بدیعی فرد که در حاشیه جلسه مشترک با تیم اجرایی این اجلاسیه سخن می‌گفت، افزود: این اجلاسیه از برنامه‌های شاخص و جریان ساز فرهنگی است که به لطف خداو عنایت اهل بیت (ع) و پس از پیگیری‌های مستمر، میزبانی این رویداد فرهنگی و مذهبی به سومین حرم اهل بیت (ع) واگذار شده است.

وی با اشاره به اینکه اکنون فرصتی فراهم شده تا متولیان و برگزارکنندگان این اجلاسیه با بهره گیری از فرهیخته بودن مسئولین و مردم استان، روحی تازه در کالبد این شهر فرهنگی و مذهبی بدمد افزود: درشرایطی که دشمنان قسم خورده اسلام و اهل بیت (ع) با همه موجودیت و امکانات خود به صحنه آمده تا چهره این دین انسان ساز و پیامبر رحمت (ص) را با حربه‌های اختلاف، تروریسم، توهین، هیاهو و.... با پشتوانه و امکانات رسانه‌ای، مالی و تشکیلاتی خود مخدوش سازد، این اجلاسیه می‌تواندبه صورت شفاف چهره واقعی اسلام را به جهان نشان دهد.

مدیر کل فرودگاه‌های فارس با بیان این مطلب که برگزاری این اجلاسیه می‌تواند گامی مؤثر در جهت خنثی کردن بخشی از توطئه آن‌ها باشد افزود: تجلیل از پیرغلامان و خادمان امام حسین (ع) مهم‌ترین راه برای ترویج آموزه‌های تشیع می‌باشد.

وی همکاری و صدور مجوز در خصوص ایجاد غرفه اطلاعات اجلاسیه پیرغلامان حسینی در سالن فرودگاه، انجام تبلیغات محیطی در فرودگاه، همکاری در جهت اجرای برنامه استقبال، همکاری در جهت اجرای گردهمایی مدعوین وتمهیدات ترافیکی در محیط فرودگاه را در روز استقبال از جمله همکاری‌های فرودگاه شیراز با شورای هیات مذهبی استان فارس درجهت برگزاری هر چه بهتر این اجلاسیه بر شمرد.

بدیعی فرد افزود: همکاری و هماهنگی در جهت فرود همزمان هواپیمای چار‌تر حامل مدعوین ورودی از تهران و هواپیمای حامل مدعوین ورودی از شهرستان لار به شیراز، همکاری و صدور مجوز در جهت ایجاد فضای اجرای برنامه برای گروه موزیک ارتش جمهوری اسلامی ایران، همکاری و صدور مجوز در جهت حضور دسته‌های سینه زنی شیراز به منظور استقبال از مدعوین، همکاری و صدور مجوز به منظور اجرای برنامه گلباران از دیگراقدامات فرودگاه شیراز در جهت هرچه با شکوه‌تر برگزار شدن این اجلاسیه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار