مدیر کمیته امداد امام‌خمینی (ره) شیراز گفت: برای نخستین بار در استان فارس صندوق‌های صدقات به صورت الکترونیکی و توسط مردم تخلیه می‌شود.
کد خبر: ۸۷۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰ 02 September 2015

تابناک فارس به نقل از تسنیم:مرآت رسولی از اجرای طرح تخلیه صندوق‌های صدقات برای نخستین بار در شیراز خبرداد و اظهار داشت: این طرح به صورت پایلوت در شهرک گلستان شیراز اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در قالب این طرح جدید صندوق‌های صدقات که در منزل افراد یا در محل کار آنها قرار دارد به خود مردم واگذار می‌شود افزود: مردم هر ماه پس از دریافت پیامک از سوی کمیته امداد مبلغ واریز شده به صندوق‌های صدقات را جمع‌آوری کرده و با استفاده از کارت بانکی خود معادل آن مبلغ را به حساب کمیته امداد منتقل می‌کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شیراز با اشاره به اینکه با اجرای این طرح دیگر نیازی به حضور نیروهای کمیته امداد در منزل و یا محل کار افراد برای جمع‌آوری مبالغ صدقات و تخلیه این صندوق‌ها نیست خاطرنشان کرد: این طرح مهرماه امسال در شهرک گلستان شیراز برگزار می‌شود.

رسولی با بیان اینکه هیچ‌کدام از نیروهای خیریه‌ها تحت عنوان جمع‌آوری کمک‌های مردمی یا صندوق‌های خیریه حق ورود به منازل مردم را ندارند تصریح کرد: نیروهای کمیته امداد با کارت شناسایی برای جمع‌آوری مبالغ صندوق‌های صدقات به منازل مردم مراجعه می‌کنند که با اجرای این طرح دیگر نیازی به حضور این نیروها در منازل افراد نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار