معاون عمرانی استانداری فارس:یک شعار و یک سیاست در زمینه انرژی داریم که مناطق گرمسیری اولویت برق و مناطق سردسیری اولویت گاز دارند، که البته در چنین مناطقی برق رسانی انجام شده است و تقریباً در همه نقاط کشور این مهم صورت پذیرفته و امروز همه شاهدیم که بحث تامین برق نیست، بلکه موضوع تامین برق مطمئن در میان است.
کد خبر: ۸۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰ 26 February 2015

به گزارش تسنیم، خلیل رضائیان ظهر امروز در مراسم افتتاح پست برق بلغان لارستان اظهار داشت: مردم لارستان مردمانی خوب و آرامی هستند که سالیان سال برادروار با حفظ وحدت در کنار همدیگر زندگی می‌کنند و این مردم قدرشناس، شایسته بهترین خدمات هستند.

وی گفت: دشمنان امروز در پی آن هستند که برای ما محدودیت ایجاد کنند و یکی از اهداف شان این است که با تحریم کردن، کشور را با محدودیت منابع درآمدی روبرو کنند تا کشور نتواند خدمات رسانی مطلوبی را به مردمش ارائه کنند و نظام را ناتوان نشان دهند.

معاون عمرانی استانداری فارس افزود: به حول و قوه الهی امروز همه شاهدیم که سازندگی و خدمات رسانی در کشور راه خودش را ادامه می‌دهد و آنچه شایسته مردم عزیز ایران اسلامی است و البته در حد مقدورات انجام می‌گردد.

وی بیان کرد: اینکه در یک ماه گذشته در استان فارس بیش از یک هزار پروژه با یک هزار و ششصد میلیارد تومان سرمایه‌گذاری به بهره برداری رسید مبین این است که نظام مقدس جمهوری اسلامی در حد مقدوراتش در خدمت مردم است.

رضائیان افزود: یکی از رسالت‌های مهم جمهوری اسلامی بسط عدالت است تا منابع را به همه آحاد کشور برساند و خودش را موظف می‌داند در جهت اجرای عدالت آنچه دارد به همه نقاط کشور با رعایت اولویت‌ها برساند.

وی تصریح کرد: یک شعار و یک سیاست در زمینه انرژی داریم که مناطق گرمسیری اولویت برق و مناطق سردسیری اولویت گاز دارند، که البته در چنین مناطقی برق رسانی انجام شده است و تقریباً در همه نقاط کشور این مهم صورت پذیرفته و امروز همه شاهدیم که بحث تامین برق نیست، بلکه موضوع تامین برق مطمئن در میان است.

معاون عمرانی استانداری فارس خاطرنشان کرد: نبایستی مردم مناطق گرمسیر در فصل گرما دچار افت ولتاژ برق شوند و خدا را شکر با احداث این پست 66 کیلوولت، افت ولتاژ برق این مناطق برطرف شد.

وی عنوان کرد: در یک ماهه گذشته برق منطقه‌ای فارس برای احداث پروژه‌هایش، بیش از 100 میلیارد تومان هزینه کرده است، که بالاتر از 15درصد آن، برای این منطقه بوده است تا برق مطمئن‌تری به این منطقه برسد تا هم مردم دررفاه کامل باشند و هم بستری برای سرمایه گذاری فراهم شود.

رضائیان تصریح کرد: امروز صنعت برق خودش را زیر بار بدهی‌های سنگین می‌برد تا چنین مناطقی خدمات رسانی مطلوب داشته باشند و با 155 میلیارد ریال سرمایه گذاری برای احداث این پست، برای چندین سال آینده مردم این منطقه با افت ولتاژ برق مواجه نمی‌شوند.

وی خطاب به عامل شرکت توانیر و رئیس صنعت برق کشور، گفت: مناطق دیگری نیز در لارستان وجود دارند که دچار افت ولتاژ برق هستند که لازم است به این موضوع نیز توجه ویژه شود و با سرمایه‌گذاری و احداث خط و پست برق موضوعی به عنوان افت ولتاژ در این شهرستان وجود نداشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار