وکیل نامه
تابناک فارس به منظور اطلاع مردم شریف استان فارس از عملکرد؛اظهار نظرها و به طور کلی جهت گیری وکلای مردم فارس در مجلس شورای اسلامی(نمایندگان مجلس فارس) در ویژه نامه ای تحت عنوان "وکیل نامه" به بازتاب سخنان و اظهار نظرهای نمایندگان مردم فارس در مجلس می پردازد.
کد خبر: ۷۹۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۹ 02 September 2015
تابناک فارس:

تشکر از دولت به خاطر گاز رسانی به روستاها

جعفر قادري نماينده مردم شیرازدر مجلس، با بيان اينکه وزارت نفت توانسته به وعده‌هاي خود در خصوص گازرساني به روستاها عمل کند، گفت: پيشرفت عمليات گازرساني به روستاهاي استان فارس در دولت يازدهم قابل تقدير است.

وي با اشاره به عملکرد قابل دفاع وزارت نفت در خصوص گازرساني به روستاهاي حوزه انتخابيه‌اش، گفت: پروژه‌هاي گازرساني به روستاهاي استان فارس با رشد خوبي دنبال مي‌شود.

نماينده مردم شيراز در مجلس شوراي اسلامي، با بيان اينکه وزارت نفت در راستاي رفع محروميت از روستاها در حوزه کاري خود به خوبي عمل کرده است، افزود: طبق برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته تا دو سال آتي کار گازرساني به روستاهاي استان فارس به طور کلي به اتمام خواهد رسيد.

وي با تاکيد بر اينکه بايد از ظرفيت بانک‌ها و سرمايه‌گذاران داخلي و خارجي در جهت اجراي عمليات گازرساني به روستاها استفاده شود، تصريح کرد: در صورتي که وزارت نفت ماده 12 قانون رفع موانع توليد عمل کند مي‌تواند با ظرفيت‌هاي پيش‌بيني شده مشکلات روستاها از حيث تامين گاز را برطرف کند.

نماينده مردم شيراز در مجلس شوراي اسلامي، يادآور شد: توجه به روستاها از سوي وزارت نفت با گازرساني به آن‌ها تاکنون آثار و ثمرات بسيار مثبتي براي کشور داشته است.

دولت در سازمان نظام مهندسی دخالت نکند
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه وزیر راه در حال مهندسی انتخابات سازمان نظام‌مهندسی ساختمان است، گفت: دولت استقلال سازمان نظام‌مهندسی ساختمان را خدشه‌دار نکند.

سید حسین ذوالانوار با ابراز نگرانی نسبت به بخشنامه وزیر راه در مورد شرایط متقاضیان حضور در هیئت‌مدیره سازمان‌های نظام‌مهندسی ساختمان کل کشور اظهار داشت: طی روزهای اخیر و پس از اتمام مهلت ثبت‌نام متقاضیان حضور در هیئت‌مدیره سازمان‌های نظام‌مهندسی کشور، وزیر راه و شهرسازی با ابلاغ بخشنامه‌ای که شائبه غیرقانونی بودن نیز بر آن مترتب است، هزاران نفر از مهندسان زحمتکش و متخصص شاغل در وزارتخانه‌ها و شهرداری‌های سطح کشور را از اساسی‌ترین حقوق خود که امکان حضور در هیئت‌مدیره سازمان‌های نظام‌مهندسی ساختمان بوده محروم کرده است.

پیشرفت 30 ساله خرامه،سروستان و کوار در 3 سال!

نماینده مردم خرامه، سروستان و کوار در مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم‌ها در سه سال گذشته نه‌تنها در عمران و توسعه این منطقه تأثیر نداشته، بلکه به‌اندازه 30 سال پس از انقلاب خدمت‌‎رسانی شده است.

داریوش اسماعیلی اظهار داشت: پروژه‌هایی که در هفته دولت امسال مورد بهره‌برداری قرار گرفت اغلب در سال 93 کلنگ‌زنی شده بودند که بخشی از اعتبار این طرح‌ها از ماده 180 و بخش دیگر از سایر منابع دولتی تأمین شده و پروژه‌های آموزش‌ و پرورش و سازمان نوسازی مدارس را خیران عهده‌دار ساخت آن‌ها بوده‌اند.

نقش دیپلماسی پارلمانی در صلح بین المللی
نماینده مردم رستم و ممسنی و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه دیپلماسی پارلمانی در واقع انعکاس افکار عمومی مردم و دولت هاست گفت: به همین دلیل این دیپلماسی نقش مهمی در صلح و امنیت بین المللی ایفا می کند.

شفیعی گفت: پارلمان ها بخشی از حکومت و از طرفی نمایندگان مردم در آن حضور دارند بنابراین حرف آنها هم حرف حاکمیت است و هم حرف مردم. به این اعتبار دیپلماسی پارلمانی نقش مهمی در بین دیپلماسی های دیگر دارد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
سلام دلیل نگرانی چه میباشد چه دخلی به ایشان دارد مگر بازرسی چه عیبی داره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار