کد خبر: ۷۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۲ 25 February 2015
مدیر عامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس بابیان این مطلب ، سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد:این مشاوران ضمن بازدید از بیمارستان های شیراز نحوه اداره و مدیریت مراکز درمانی ، بیمارستان های خیر ساز در شیراز را به عنوان الگویی کم نظیر مورد تایید قرار دادند .

علی اکبر رامجردی افزود: بیمارستان های خیر ساز در فارس یا توسط خیر احداث شده و اداره آنها هم با خیرین است یا با مشارکت خیرین و دانشگاه احداث و اداره می شوند و یا خیرین بیمارستان را احداث و به دانشگاه علوم پزشکی شیراز واگذار می کنند.

وی بیان داشت:در فارس هشت بیمارستان خیر ساز با روش هیات امنایی و با بهره گیری از سه شیوه یاد شده مدیریت و اداره می شوند.

مدیر عامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس افزود:در استان فارس دو هزار و 800 تخت بیمارستانی توسط خیرین در بیمارستان های خیر ساز راه اندازی شده که از این تعداد هم اینک یک هزار و 200 تخت فعال و بقیه در دست بهره برداری است .

وی ادامه داد:مراکز درمانی و بیمارستانی خیر ساز در فارس بر اساس نیاز روز جامعه ، اولویت منطقه در بخش های سوختگی ، پیوند اعضا ، سرطان ، مادر و کودک ، اورژانس و ... طراحی و ساخته شده است.

مدیر عامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس گفت:این مجمع در یک دهه اخیربا مشارکت خیرین و دانشگاه و نیاز سنجی ، افراد خیر را در ساخت و اداره مراکز درمانی خیر ساز هدایت و حمایت کرده است.

وی افزود:شورای عالی بیمارستان های خیر ساز فارس با هدف یکسان سازی خدمات ، تعرفه های پزشکان ، ساماندهی بیماران نیازمند و اعلام نیاز بیمارستان ها به خدمات رسانی دستگاه های دولتی در حال شکل گیری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار