رئیس هیئت کاراته فارس با بیان اینکه استان فارس میزبان مسابقات کاراته قهرمانی کشور در رده‌های سنی پایه است گفت: دوره سراسری ارتقای داوری کاتا در شیراز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۲ 24 February 2015

حمیدرضا ده بزرگی در گفت‌و‌گو با تسنیم اظهار داشت: کمیته داوران فدراسیون کاراته در نظر دارد دوره ارتقای داوری سراسری کاتا تا JA و کومیته تا ممتاز ملی 10 تا 12 اسفند ماه برگزار کند که میزبانی این دوره به استان فارس واگذار شده است.

وی افزود: کلاس ارتقاء داوری سراسری کاتا تا JA و کومیته تا ممتاز ملی با همکاری و میزبانی هیئت کاراته استان فارس 10 لغایت 13 اسفند ماه برای آقایان و بانوان در شیراز برگزار می‌شود.

رئیس هیئت کاراته فارس گفت: تمامی متقاضیان شرکت در این دوره باید پیش از حضور در کلاس فرم عضویت در سامانه ملی کاراته بر روی وب سایت فدراسیون کاراته را تکمیل وکارت الکترونیکی هوشمند دریافت کنند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود درباره برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در شیراز عنوان کرد: مسابقات کاراته نوجوانان، جوانان و امید کشور نیز در بخش کاتا و کومیته روزهای 14 و 15 اسفند در استان فارس برگزار می‌شود که میزبانی رقابت‌های مردان برعهده شهر مرودشت و میزبانی پیکارهای بانوان نیز بر عهده شیراز است.

رئیس هیئت کاراته فارس گفت: پیکارهای کاتای تیمی و انفرادی بزرگسالان نیز در همین زمان و در استان فارس برگزار می‌شود تا نفرات بر‌تر برای حضور در اردوی تیم‌های ملی شناسایی و فراخوانده شوند.

ده بزرگی تصریح کرد: رقابت‌های نوجوانان دختر در 3 وزن شامل منهای47، منهای 54 و به اضافه 54 کیلو برگزار می‌شود و در بخش نوجوانان پسر نیز این رقابت‌ها در 5 وزن شامل منهای 52، منهای 57، منهای 63 کیلوگرم، منهای 70 کیلو و به اضافه 70 کیلوگرم برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پیکارهای رده سنی جوانان و در بخش دختران شامل 4 وزن است و در اوزان منهای 48، منهای 53، منهای 59 و به اضافه 59 کیلو به انجام می‌رسد و در بخش پسران نیز در 5 دسته و در اوزان منهای 55، منهای 61، منهای 68، منهای 76 و به اضافه 76 کیلو برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار