رئیس اداره ورزش و جوانان کازرون گفت: مطالبه‌گری و نقد منصفانه با رعایت تقوا رسالت خطیر خبرنگاران است.
کد خبر: ۷۶۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۹ 13 August 2015

تابناک فارس به نقل از فارس:عباس حسین‌پور در ضیافت شام امشب با خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان که توسط اداره ورزش و جوانان کازرون به‌منظور ارج گذاشتن به زحمات خبرنگاران صورت گرفت در سخنانی اظهار داشت: جامعه خبرنگاران و اصحاب رسانه در عرصه آگاهی رساندن به مردم متحمل زحمات و بی‌مهری‌های فراوانی می‌شوند.

وی گفت: رسانه‌ها به‌عنوان چشم و گوش مردم محسوب می‌شوند بنابراین در مطالبه‌گری حقوق مردم از مسئولان نباید کوتاهی کنند چراکه مطالبه‌گری و نقد منصفانه به‌دوراز جبهه‌گیری سیاسی رسالت خطیر این قشر است.

رئیس اداره ورزش و جوانان کازرون به اهمیت ورود خبرنگاران در حوزه ورزش این شهرستان و پوشش خبری و ارائه گزارش از اقداماتی که صورت می‌گیرد تأکید کرد و افزود: در بعد ورزش رویدادهای بسیاری رخ می‌دهد که امید است خبرنگاران با رعایت تقوا به آن بپردازند.

حسین‌پور تصریح کرد: هم‌اکنون در شهرستان کازرون 36 هیئت ورزشی با حدود 11 هزار و 900 ورزشکار در حوزه‌های مختلف ساماندهی شده و به فعالیت خود مشغول هستند.

وی تصریح کرد: حدود 19 سالن ورزشی سرپوشیده و روباز و شش زمین چمن بازی در سطح این شهرستان وجود دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان کازرون از افتتاح یک سالن ورزشی سرپوشیده چندمنظوره بااعتباری افزون‌بر 400 میلیون تومان در هفته دولت امسال در این شهرستان خبر داد و گفت: امسال از محل دو درصد نفت و گاز 400 میلیون تومان و تملک دارایی 100 میلیون تومان به بخش‌های محروم این شهرستان اختصاص ‌یافته است.

حسین‌پور در پایان اعلام کرد: در آینده نزدیک این شهرستان میزبانی مسابقات رزمی و کاراته کشور و همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی را برگزار می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار