مدیر اجرایی کاروان زائران پیاده اربعین حسینی شیراز گفت: امسال برای تشکیل کاروان «خادمان زائران اربعین حسینی» در شیراز به منظور ارائه خدمات مناسب به زائران حرم حسینی در اربعین سیدالشهدا برنامه‌ریزی شده است.
کد خبر: ۷۵۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴ 12 August 2015
محمدحسین صبا شامگاه سه‌شنبه در آئین تجلیل از زائران اربعین حسینی با عنوان «کاروان محبوب حقیقی» اظهار داشت: سال گذشته در اعزام زائران حسینی در اربعین سیّدالشهدا به کربلای حسینی با وجود تمهیداتی که از سوی دولت عراق و دولت جمهوری اسلامی ایران اندیشیده شده بود مشکلات زیادی برای زائران ایجاد شد.

وی با اشاره به اینکه مسئولان این امر از همان ابتدا مشکلات غیرمترقبه‌ای را پیش‌بینی کردند افزود: متأسفانه برخی مشکلات به دلیل بدعهدی دولت عراق و کم‌لطفی برخی مسئولان خودمان ایجاد شد.

مدیر اجرایی کاروان زائران پیاده اربعین حسینی شیراز با عذرخواهی از زائران حسینی به دلیل برخی مشکلات پیش آمده در اعزام زائران پیاده سال گذشته به کربلا خاطرنشان کرد: تمام افرادی که به صورت پیاده قصد سفر به کربلا دارند از این مشکلات اطلاع دارند و با این وجود آمادگی خود را برای حضور در کاروان زائران پیاده اربعین حسینی و حضور در این همایش بین‌المللی اعلام کردند.

صبا با اشاره به برخی تهدیدها از سوی دشمنان و استکبار برای زائران کربلای معلا در اربعین حسینی تصریح کرد: زائران اربعین حسینی با توجه به این تهدیدها با شوق و رغبت در کاروان پیاده حضور یافتند و این نشان از عظمت این برنامه دارد و باید سال به سال با کیفیت و اقتدار بیشتری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه امسال برای تشکیل کاروان «خادمان زائران اربعین حسینی» به منظور ارائه خدمات مناسب به زائران حسینی در اربعین سیدالشهدا برنامه‌ریزی شده است عنوان کرد: کاروان خادمان حسینی به دلیل ناهماهنگی‌های صورت گرفته از سوی کشور عراق راه‌اندازی می‌شود.

مدیر اجرایی کاروان زائران پیاده اربعین حسینی با اشاره به برنامه‌های مفصلی که برای کاروان خادمان در نظر گرفته شده است بیان کرد: از این کاروان مبلغی دریافت نمی‌شود و افراد به تناسب علاقه‌مندی خود می‌توانند در راستای خدمات‌رسانی به زائران حسینی در ایام اربعین ثبت‌نام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار