مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس در بازرسی از منزل یک سوداگر مرگ در شیراز، 85 کیلوگرم تریاک کشف کردند.
کد خبر: ۷۴۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۱ 10 August 2015

تابناک فارس به نقل از اداره اطلاع‌رسانی حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان با اعلام این خبر گفت: مأموران مطلع شدند فردی مقدار قابل‌توجهی مواد مخدر در منزل خود واقع در یکی از خیابان‌های شیراز نگهداری و قصد توزیع آن‌ها را دارد.

سرهنگ محمدجعفر تولایی ادامه داد: پس از هماهنگی با مقام قضائی مأموران به محل موردنظر اعزام و در بازرسی از آن منزل، 85 کیلوگرم تریاک کشف کردند.

این مقام انتظامی گفت: در این راستا متهم به همراه فرد دیگری که در منزل حضور داشت، دستگیر و یک خودرو «ال 90» متعلق به آنان نیز توقیف شد.

وی تصریح کرد: شماره تلفن 2184269 به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در حوزه خریدوفروش مواد مخدر است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
...............................................................................................................................................................................................................................................................................چندین تن مواد به راحتی به دست ساقیهای فروش مواد میرسه اما یکی که مثلا 50 گرم تریاک برای درد و بیماری و سن بالاش میخره و میخاد ببره منزل مصرف کنه میگیرن و 3 سال حبس 80 ضربه شلاق و جریمه نقدی 4 میلیونی براش میبرن اما قاچاق چی 5 تنی مواد به غید سند 30 میلیونی خونه و مغازه ازاد میشه . چرا؟ چون کلی مواد وارد کرده و گرفتن و بعد ؛ از اون مواد تریاکش به شربت تریاک تبدیل میشه و به دست معتاد ترک اعتیاد میرسه و چه سود کلانی اید دولت خاهد شد !
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار