استاندار فارس گفت: برای موفقیت در مسیر خدمت به مردم و موفقیت دستگاههای اجرایی در عمل به برنامه ها و ماموریتهایشان، نیازمند نظارت، بازرسی و کنترل امور از سوی استانداری هستیم و اقتدار استانداری باید بیش از پیش حفظ شود.همه چیز باید در سر جای خودش باشد و اگر غیر از این باشد کسی از کسی حساب نخواهد برد.
کد خبر: ۷۳۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۹ 07 August 2015
تابناک فارس به نقل از ایرنا:سید محمد علی افشانی، در دیدار با فرماندهان سپاه فجر استان فارس افزود: نیازمند نظارت، بازرسی به موقع، کنترل و هدایت امور از سوی استانداری هستیم که لازم است اقتدار استانداری برای موفقیت در این کار حفظ شود.
وی ادامه داد: استانداری باید هم به لحاظ تئوری و هم عملی نسبت به دستگاههای بیرونی برتری و اقتدار داشته باشد و این اقتدار به انسجام درونی بستگی دارد.
او اظهار کرد: اعتقاد من این است که باید همه چیز در سر جای خودش باشد و اگر غیر از این باشد کسی از کسی حساب نخواهد برد.
افشانی، نیاز امروز جامعه را امید و نشاط دانست و تصریح کرد: باید با فراهم کردن شرایط مناسب از جمله ایجاد نشاط و امید به آینده در جامعه، مردم را ترغیب به کار، تلاش و سرمایه گذاری کنیم.
استاندار فارس افزود: دغدغه همه خدمت به مردم است و خدمت به مردم نیز خدمت به نظام است و اگر مسوولان طوری عمل کنند که در نهایت به رضایت مردم ختم شود این رضایتمندی به اقتدار بیشتر نظام منتهی خواهد شد.
وی، کمبود اعتبار را دلیل قابل قبولی از سوی دستگاههای اجرایی برای کم کاری ندانست و گفت: اگر از ظرفیت و کمک مردم بتوانیم بهره مناسب را ببریم با همین منابعی که در اختیار داریم هم می توان کارهای بسیاری را به سرانجام رساند.
افشانی، ضمن تاکید بر استفاده از نیروی کارآمد و با تجربه در بدنه مدیریتی فارس ادامه داد: اکثر افراد با تجربه و با سابقه بازنشسته شده اند و یا در بخش های خصوصی مشغول فعالیت هستند و بنابراین ما باید از بین افرادحاضر و توانمند بهترین ها را انتخاب کنیم.
او گفت: یک مدیر در نظام جمهوری اسلامی باید از سلامت اخلاقی و مالی برخوردار بوده و در انجام ماموریت سازمانی خود توانمند باشد.
وی تصریح کرد: مدیران باید سیاست های عمومی دولت راه به خوبی اجرا کنند و نسبت به برنامه های دولت نگاه مثبت داشته باشند.
استاندار فارس گفت: نگاه ما در مسیر خدمت به مردم و پیشبرد اهداف نظام و دولت تدبیر و امید که با همکاری تمام مجموعه ها ممکن خواهد بود نگاهی مثبت است اما قانون، مسوولیتها و محدودیت ها را هم مشخص کرده و استاندار باید پاسخگوی نهادها و سازمانها و تشکیلات مختلف باشد و در قالب ماموریتی که برایش تعریف شده گام بردارد.
مقام عالی دولت تدبیر و امید در فارس اظهار کرد: در حوزه فرهنگی با اجرای برنامه های فرهنگی سالم مبتنی بر اعتقادات مذهبی و دینی موافقم اما فارس به عنوان پهناورترین استان کشور نمی تواند مسیری متفاوت از سایر استانهای کشور در پیش بگیرد.
افشانی، امنیت را پیش نیاز سرمایه گذاری دانست و گفت: اگر انتظار داریم که افراد دارای صلاحیت و توانمند وارد عرصه سرمایه ای شوند باید یکی از ملزومات اصلی این کار یعنی امنیت را در جامعه ایجاد کنیم.
وی ادامه داد: باید شرایط را طوری فراهم کنیم تا فارس به عنوان نماد آرامش و امنیت در کشور شناخته شود و سرمایه گذاران ترغیب به سرمایه گذاری در این استان شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار