رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: باید بازی فجر‌ سپاسی شیراز و شهرداری اردبیل تکرار شود.
کد خبر: ۷۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۴ 23 February 2015

به گزارش فارس، صمد نوتاش صبح امروز در جلسه اعضای هیئت ورزشی فوتبال اردبیل در مورد اظهارنظرهای بعد از بازی دیروز فجر سپاسی شیراز و شهرداری اردبیل گفت:‌ از کمیته مسابقات می‌خواهیم به این موضوع رسیدگی کند که چرا در بازی دیروز توپ نارنجی استاندارد استفاده نشده است.

وی ادامه داد: اعتراض تیم شهرداری اردبیل به عدم وجود توپ نارنجی استاندارد در بازی مقابل فجر سپاسی شیراز کاملا قانونی است و این موضوع باید پیگیری شود.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل افزود: بر اساس آیین‌نامه مسابقات تیم میزبان موظف است کلیه امکانات برگزاری مسابقات را فراهم کند.

نوتاش تصریح کرد:‌ در حال حاضر بحثی در مورد عمدی یا غیر‌عمدی بودن این اتفاق مطرح نیست ولی شائبه اینجاست که چرا علیرغم وجود بخشنامه و تاکید سازمان لیگ مبنی بر استفاده از توپ‌های استاندارد این اتفاق رخ می‌دهد.

این مسئول گفت: مقامات برگزار‌کننده مسابقه نباید اجازه برگزاری این مسابقه را صادر می‌کردند.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل عنوان کرد: بازی باید با تامین توپ استاندارد و با تاخیر انجام می‌شد چراکه آیین‌نامه این اختیار را به مقامات اجرایی مسابقات داده است که باید این ماموریت انجام می‌شد.

نوتاش ادامه داد: چرا با اصرار فراوان این مسابقه را باید با توپ غیر‌استاندارد انجام می‌دادند که ضروری است مسئولان آن باید پاسخگو بوده و به اعتراض باشگاه شهرداری جواب قانع‌کننده‌ای بدهند.

وی گفت: ما به جد دنبال این قضیه هستیم و حتی خواهان تکرار این بازی هستیم چراکه برگزاری این بازی با توپ استاندارد از الزامات قانونی یک مسابقه است.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل در پایان خواستار تکرار بازی فجر سپاسی شیراز و شهرداری اردبیل شد و از کمیته مسابقات خواست به این موضوع رسیدگی کند چراکه این موضوع مصداق عینی ماده 84 آیین‌نامه انضباطی فدراسیون فوتبال است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار