استاندار فارس اتصال آزاد راه شیراز- اصفهان به ورودی‌های شیراز و حرکت به سمت جنوب و جنوب شرق کشور را یکی از مباحث مهم در پروژه مذکور دانست و افزود: به‌منظور تحقق این هدف گزینه‌هایی مورد بررسی قرار گرفته که هر یک از این گزینه‌ها از اولویت خاصی برخوردار است.
کد خبر: ۷۰۷۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۵ 26 January 2019

رحیمی اتصال این آزاد راه به  ورودی  های شیراز و حرکت به سمت جنوب و جنوب شرق کشور را یکی از مباحث مهم در پروژه مذکور دانست و افزود: به منظور تحقق این هدف گزینه هایی مورد بررسی قرار گرفته که  هر یک از این گزینه ها از اولویت خاصی برخوردار بود اما اولویت نخست برای اینکه پروژه پس از اتمام به بهره برداری مطلوب برسد ابتدا تقاطع غیر هم سطح آزاد راه و قلات است که باید در دستور کار قرار بگیرد.

رحیمی ادامه داد: در حال حاضر خاک برداری در جنوب شرقی این تقاطع غیر هم سطح آغاز شده و بایداز هم اکنون در باره تملک و اجرای آن تصمیم گیری شود.

وی با بیان اینکه پس از تقاطع مذکور،  ۱۲ کیلومتر از بزرگراه در اولویت قرار دارد، تملک و اجرای آن را نیازمند تصمیم گیری دانست و عنوان کرد: در ۵ کیلومتر از قطعه ۷ کیلومتری بزرگراه نیز زیر سازی ها با مشخصات ۴۵ متر در قالب طرح آماده سازی ۱۳۰ هکتاری وزارت راه و شهرسازی انجام شده و ادامه آن به تصمیم گیری نیاز دارد. 

استاندار فارس تقاطع غیرهم‌سطح تنگ خیاره به سمت بزرگراه شیراز- اصفهان را از دیگر اولویت‌های آزاد راه شیراز- اصفهان برشمرد و گفت: اجرای این تقاطع نیز آغاز شده و در مراحل مقدماتی است اما به دلیل زمان‌بر بودن آن، پیمانکار باید برنامه زمان‌بندی مشخصی را ارائه کند تا بتواند همزمان با سایر بخش ها ادامه پیدا کند.

وی در ادامه به  تقاطعی که تقاطع تنگ خیاره را  به آزاد راه شیراز-اصفهان وصل می‌کند نیز اشاره کرد و گفت: اجرای این بخش نیز نیازمند برنامه‌ریزی و زمان بندی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار