مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با بیان اینکه آبرو و عزت شیراز به عنوان سومین حرم اهل البیت"علیهم السلام"درهر چه باشکوه‌تر برگزار شدن سیزدهمین اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی‌ست گفت: امروز باید تمام پتانسیل‌ها برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن اجلاسیه"پیرغلامان حسینی"بکارگرفته شود.
کد خبر: ۷۰۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۰ 01 August 2015
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس: بهزاد مریدی دردیدار با عوامل اجرایی سیزدهمین اجلاسیه پیرغلامان حسینی افزود: برگزاری این اجلاسیه رویدادبزرگی است که در آستانه ماه محرم امسال دراستان فارس برپا می‌شود.

وی بر توجه به فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر و مفهوم ادبیات شهادت که درانقلاب خونین سیدالشدا(ع) بارز است اشاره کرد و گفت: برگزاری این اجلاسیه می‌تواند بستر مناسبی برای تبیین اهداف بزرگ و متعالی انقلاب حضرت امام حسین (ع) درسال 60 هجری باشد.

مریدی به قدمت هیات مذهبی درشیراز اشاره کرد و گفت: اینکه فارس مهد راه‌اندازی شورای هیات مذهبی درکشورست خود نشان‌دهنده میزان عشق و علاقه مردان و زنان این سرزمین کهن به اهل البیت"علیهم السلام" و حضرت اباعبدلله الحسین (ع) است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان فارس با تاکید بر اینکه تمام انجمن‌های فرهنگی هنری استان مشتاق همکاری با این اجلاسیه و اجرای برنام‌های مرتبط با آن در زمان برگزاری هستند، تصریح کرد: اهمیت برگزاری آیین یاد شده برای شیراز و فارس چنان زیاداست که تمامی اهالی فرهنگ و ادب استان با تمام توان به استقبال این رخداد مهم فرهنگی، مذهبی خواهند رفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار