ماموران انتظامی فارس 192 کیلو و 840 گرم مواد مخدر از نوع تریاک، حشیش و دیگر مواد افیونی در شهرستان های داراب بو شیراز کشف کردند.
کد خبر: ۶۹۷۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۸ 31 December 2018

تابناک فارس به نقل از ایرنا:معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس روز دوشنبه به نقل از فرمانده انتظامی این استان اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان داراب هنگام کنترل محورهای مواصلاتی، به 2 دستگاه موتورسیکلت که با سرعت بالا در حرکت بودند شک کردند و به راکبان آن دستور ایست دادند.
سردار سرتیپ دوم احمد علی گودرزی افزود: ماموران پس از مسافتی تعقیب و گریز، هر 2 دستگاه موتورسیکلت را توقیف و در بازرسی از آنها 98 کیلو و 420 گرم تریاک و 84 کیلو و 420 گرم حشیش کشف کردند.
وی بیان کرد: در ارتباط با این مواد افیونی 2 نفر قاچاقچی دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شدند.
همچنین در گزارش دیگری به نقل از این معاونت از قول جانشین انتظامی شهرستان شیراز آمده است: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر، ماموران انتظامی 170نفر خرده فروش مواد مخدر و معتاد را در این شهرستان دستگیر و در بازرسی از محل پاتوق آنها 10 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف کردند.
فرشید زینلی گفت: دستگیر شدگان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند همچنین 24 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متعلق به مواد فروشان توقیف و روانه پارکینگ شد.
شهرستان داراب در فاصله 225 کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

برچسب ها: مواد مخدر ، کشف ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار