کد خبر: ۶۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۸ 21 February 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمدعلی ربیعی عصر امروز در مصاحبه با جمعی از خبرنگاران در اردبیل گفت: تمام تلاش‌مان را در بازی مقابل فجر سپاسی شیراز انجام می‌دهیم تا تیم تازه احیا شده شهرداری بتواند امتیازات از دست رفته گذشته را جبران کند، همان طور که این کار را در سه بازی گذشته به خوبی نشان داده بود.

وی تیم فجر را از تیم‌های ریشه‌دار و با سابقه فوتبال کشورمان با حضور مستمر در لیگ برتر توصیف کرد و ادامه داد: تمام تلاش‌مان بر این است تا در بازی فردا بتوانیم تیم خوب فجر سپاسی را که پایین‌تر از ما در جدول رده‌بندی قرار دارد، شکست داده و سه امتیاز با ارزش خارج از خانه را به دست آوریم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل افزود: تیم شهرداری به دلیل هوای نامساعد در اردبیل تمرینات خود را در روزهای گذشته اغلب در داخل سالن انجام داد و با توجه به وضعیت اقلیمی استان میزبان، تمرینات‌مان را در شیراز دنبال می‌کنیم تا بازی مناسبی را فردا برابر تیم فجر سپاسی انجام دهیم.

ربیعی تصریح کرد: ما هدف‌گذاری که انجام دادیم، قرار است در بازی‌های داخل خانه با تلاشی که انجام می‌دهیم هر سه امتیاز بازی را بگیریم و در خارج از خانه نیز به کسب حداکثر امتیاز می‌اندیشیم.

وی عنوان کرد: بعد از بازی مقابل فجر سپاسی شیراز تیم ما در هفته آینده مقابل نساجی مازندران به میدان می‌رود که در این بازی خانگی نیز تلاش‌مان بر این است تا تیم را هم از لحاظ فیزیکی و هم از لحاظ روحی و روانی آماده یک برد شیرین دیگر خانگی کنیم.

از هفته پانزدهم لیگ آزادگان کشور فردا تیم شهرداری اردبیل میهمان فجر سپاسی شیراز است که این بازی در شهر شیراز برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار