قائم مقام ستاد اقامه نماز استان فارس گفت:علاقه مندان به شرکت در جشنواره ' شعر نماز' باید تا 20 شهریور 94 آثار خود را از طریق ایمیل به نشانی sherenamaz@gmail.com ارسال کنند.
کد خبر: ۶۵۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵ 23 July 2015
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی ستاداقامه نماز استان فارس: حجت الاسلام علی سقاچی بیان داشت: همچنین داوطلبان شرکت در این جشنواره می توانند تا مهلت یاد شده آثار خود را به ستاد اقامه نماز این استان به نشانی شیراز خیابان قصردشت - نرسیده به چهار راه سینما سعدی انتهای کوچه 14 کد پستی 7134796851 ارسال کنند.

قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس هدف ازاجرای این جشنواره را بهره مندی از زبان هنردر ترویج مفاهیم نماز و خلق اشعار روحانی و نورانی دررثای این فریضه الهی بیان کرد و گفت: شرکت تمام علاقه مندان ، به ویژه شاعران و ادبیان ازسراسراستان فارس با ارسال اشعار با موضوع نماز و نیایش آزاد است.

سقاچی ادامه داد:آثار رسیده به دبیرخانه این جشنواره در دو گروه سنی زیر 20 سال و بالای 21 سال مورد ارزیابی داوران قرارمی گیرد.

به گفته وی ، نتایج این جشنواره 24 شهریور 94 اعلام و در آیینی با عنوان مراسم شب شعر نماز که روز 26 شهریور در آستانه روزشعر و ادب فارسی در شیراز برگزار می شود، از برگزیدگان تجلیل خواهد شد.

قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس افزود: به نفرات اول تا سوم این جشنواره لوح تقدیر ، کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و مشهد مقدس و کارت هدیه بانکی اهدا می شود و همچنین 12 نفر ازشرکت کنندگان نیز به عنوان شایسته تقدیر معرفی می شوند و به آنان لوح تقدیر و کارت هدیه اهدا خواهد شد.
برچسب ها: جشنواره ، شعر ، نماز ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار