مدیر تریبت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فارس گفت: رقابت‌ها سراسری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در سالن ورزشی پوریا ولی، زیباترین سالن ورزشی جنوب کشور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۵۰۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۳ 03 September 2018

تابناک فارس به نقل از انا:محمد یزدان‌پناه مدیر تریبت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فارس درباره برگزاری رقابت‌های سراسری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تیم‌ها وارد شهر شیراز شدند. این رقابت‌ها در مجموعه پوریا ولی دانشگاه آزاد واحد شیراز که یکی از زیباترین سالن‌های جنوب کشور است برگزار می‌شود. این سالن دارای 2700 سالن برای تماشاچی و پنج سالن جانبی است که بازی‌های ایران و عراق نیز در این سالن‌ها برگزار شده است.

وی توضیح داد: شیراز میزبان رشته‌های والیبال، بسکتبال فوتسال دانشجویان پسر، و تنیس روی میز دانشجویان دختر است.

مدیر تریبت‌بدنی واحد استان فارس دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: در این رقابت 16 تیم حضور دارد که در چهار گروه به رقابت می‌پردازند. داورهای این رقابت‌ها از بهترین داورها هستند که در صدر آن آقای نصیرلو داور بین‌المللی فوتسال حضور دارد.

به عقیده یزدان‌پناه این رقابت‌ها از نظر کمی و کیفی دارای شرایط خوبی است و دانشگاه آزاد واحد شیراز تمامی امکانات موردنیاز برگزاری این مسابقات را فراهم کرده است. این رقابت‌ها در حدود هفت روز به طول می‌انجامد و روز پایانی و فینالی رقابت‌ها 17 شهریورماه است.

یزدان‌پناه تصریح کرد: تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت تیم‌های دسته یک دانشگاه‌های آزاد هستند. استان‌هایی که در این رقابت‌ها حضور دارند شامل کهگیلویه و بویراحمد، همدان، کرمان، مرکزی، قم، تهران، مازندران، آذربایجان شرقی، اصفهان، خراسان رضوی است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار