گروه فعالیت‌های قرآنی ـ كارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی داراب در تشریح فعالیت‌های این اداره از راه‌اندازی مركز تخصصی آموزشی قرآن ویژه آقایان در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۵۰۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰ 03 September 2018

تابناک فارس به نقل از ایکنا: حامد پناهی، کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان داراب امروز، ۱۲ شهریورماه گفت: اهمیت دادن به برنامه‌های قرآنی مهم‌ترین برنامه تبلیغات اسلامی است.
وی با اشاره به برنامه‌های قرآنی اداره تبلیغات اسلامی داراب، گفت: برگزاری دوره‌های مختلف قرآنی و کرسی تلاوت هفتگی قرآن در شهرستان، راه‌اندازی مرکز تخصصی آموزشی آقایان و برگزاری محافل انس با قرآن در مناسبت‌های متعدد از جمله این برنامه‌هاست.
پناهی با بیان اینکه داشتن برنامه‌ای مدون می‌تواند چراغ راهی برای اقدامات فرهنگی باشد، گفت: برنامه‌ریزی در هر حوزه می‌تواند بر کیفیت افزوده و از دوباره کاری یا موازی‌کاری دوری سازد لذا برنامه‌ریزی مناسبت برای ارتقای سطح برنامه‌های قرآنی می‌تواند در جامعه تاثیر بسزایی داشته باشد.
کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی داراب در پایان بیان كرد: مؤسسات قرآنی باید تلاش کنند تا با برنامه‌ریزی مدون و تهیه نقشه راه، مقاصد و اهداف خود را تعیین کرده و برای رسیدن به آن تلاش کنند، همچنین برنامه‌ریزی توسط فعالان قرآنی با در نظر گرفتن نیازهای جامعه و اقشار مختلف نکته‌ای قابل توجه است که نیل به اهداف عالیه قرآنی و دینی که همانا سعادت جامعه در پناه قرآن محسوب می‌شود، را میسر می‌سازد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار