مدیر کل کتابخانه های عمومی فارس گفت: امسال ۳۹ هزار نفر شرکت کردند و این در حالی بود که در سال گذشته این رقم حدود ۳۵ هزار نفر بود که از تعداد شرکت کننده های امسال هشت هزار و ۵۰۰ نفر در بخش برخط (آنلاین) شرکت کردند.
کد خبر: ۶۵۰۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹ 03 September 2018

تابناک فارس به نقل از شبستان: دکتر روح الله منوچهری، مدیر کل کتابخانه های عمومی فارس امروز (12 شهریور) در جلسه اختتامیه کتابخوان رضوی فارس با اشاره به اینکه نسبت به سال گذشته رشد 10 درصدی شرکت کنندگان در این جشنواره را شاهد بودیم، گفت: امسال 39 هزار نفر شرکت کردند و این در حالی بود که در سال گذشته این رقم حدود 35 هزار نفر بود که از تعداد شرکت کننده های امسال هشت هزار و 500 نفر در بخش برخط (آنلاین) شرکت کردند.

 

وی با اشاره به اینکه از سال پیش برنامه ریزی ها برای این جشنواره شروع و کتاب ها در فروردین جاری ارسال شد، افزود: در اواخر اردیبهشت هم برای بخش الکترونیک و بریل فراخوان اعلام شد که پاسخ نامه همه شرکت کنندگان تا نیمه خرداد، به تهران ارسال کردیم.

 

مدیر کل کتابخانه های عمومی فارس با اشاره به اینکه از هفت عنوان کتاب این جشنواره پنج مورد به حضرت امام رضا (ع) مربوط و 2 مورد دیگر به حضرت معصومه (س) بود، اضافه کرد: این جشنواره در سه رده سنی کودک، نوجوان و بزرگسال برگزار شد و افراد می توانستند در 2 بخش کتبی و برخط (آنلاین) شرکت کنند و امکان حضور به شکل فردی و یا خانوادگی هم فراهم بود.

 

وی با تاکید بر اینکه در این مراسم از 15 نفر برگزیده استانی تجلیل می شود، افزود: 87 نفر شایسته تقدیر هستند و بیشترین شرکت کنندگان از لامرد، داراب، خرامه، اقلید و آباده بودند اما رشد مناسبی از لحاظ تعداد شرکت کننده، در تمام شهرستان ها دیده می شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار