در نشست هفتگی جامعه روحانیت شیراز، آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب به عنوان دبیركل این جامعه انتخاب شد.
کد خبر: ۶۴۸۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴ 28 August 2018

تابناک فارس به نقل از ایکنا:نشست هفتگی این جامعه در محل بنیاد بین‌المللی غدیر استان فارس برگزار شد و در این نشست آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب، تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) و نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری به عنوان دبیركل این جامعه انتخاب شد.
این نشست با حضور آیت‌الله حسینی‌ قزوینی، رئیس شبكه جهانی ولایت و همچنین آیت‌الله لطف‌الله دژكام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و سایر اعضای جامعه روحانیت شیراز برگزار شد.
در ابتدای این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحی‌الدین طاهری، دبیر اجرایی جامعه روحانیت شیراز گفت: به دلیل اهمیت دهه ولایت و امامت و عید سعید غدیر و تبیین پیام غدیر جلسه این هفته در محل بنیاد غدیر برگزار شد.
وی افزود: پیشنهاد می‌شود هیئات مذهبی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی پاتوق‌ها و تکایای خود را از دهه ولایت راه بیندازند و از عید غدیر شروع به برگزاری مراسم‌های مولودی‌خوانی و در محل تکایا و در خیابان‌ها اقدام به پخش شیرینی و شربت كنند.
طاهری همچنین تأكید كرد: این جشن‌ها فقط خلاصه به شب عید غدیر نباشد و ادامه داشته باشد تا به ماه محرم متصل شود زیرا شهادت امام حسین(ع) پیامد تلخ زیر پا نهادن پیام غدیر بود و عاشورا را با غدیر پیوندی استوار است چون حادثه‌ تلخ عاشورا نتیجه‌ آن ظلم نخست و انحراف اولیه در سقیفه است که حضرات آیات دژکام و دستغیب از این پیشنهاد استقبال كردند.
در بخش پایانی جلسه آیت‌الله حسینی قزوینی، رئیس شبكه جهانی ولایت به بیان مطالبی درباره اهمیت توجه به عید غدیر و فرهنگ‌سازی آن در جامعه پرداخت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار