عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت:برنامه‌های هفته دولت با محوریت مردم بودن و در کنار آنان بودن مورد توجه مسئولین قرار گیرد، بنابراین در کنار تجلیل‌ها و کلنگ زنی‌ها و روبان چینی مدیران، فرصتی هم پای حرف دل مردم بنشینند و در حد مقدورات گره‌ای از کار آن‌ها باز کنند.
کد خبر: ۶۴۸۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰ 28 August 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:سیروس پاک فطرت عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: شرایط کنونی کشور و به ویژه آشفتگی‌های اخیر بازار ارز، طلا و خودرو، مسکن و تأثیرات آن بر اقتصاد جاری کشور و به خصوص زندگی روزه مره، اوضاع معیشت مردم را ملتهب کرده است.

وی افزود: برنامه‌های هفته دولت با محوریت مردم بودن و در کنار آنان بودن مورد توجه مسئولین قرار گیرد، بنابراین در کنار تجلیل‌ها و کلنگ زنی‌ها و روبان چینی مدیران، فرصتی هم پای حرف دل مردم بنشینند و در حد مقدورات گره‌ای از کار آن‌ها باز کنند.

پاک فطرت ادامه داد: اگر میخواهیم کشور را از وضعیت فعلی نجات دهیم یک راه آن سپردن اداره امور کشور به دست نیرو‌های مؤمن و انقلابی و متخصص و نیز بهره گیری و عمل به شیوه‌های مدیریتی انقلابی است.

وی در ادامه، از ابتکار عمل گرائی حضرت آیت الله دژکام نماینده محترم، ولی فقیه و امام جمعه معزز شیراز سپاس گذاری کرد و اظهار داشت: ایشان بعد از ادای نماز پر فیض جمعه هر هفته ساعاتی را در همان مکان پای درد و دل مردم می‌نشینند و پاسخگوی چهره به چهره مردم هستند، و این در حالی است که هنوز مردم برای دیدن روی مبارک بعضی از مدیران بعضأ هفته‌ها و ماه‌ها در نوبت هستند و پشت درب‌های بسته منتظر می‌مانند.

در هفته دولت در عمل پیرو رجایی و باهنر باشیم
سید احمدرضا دستغیب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز هم با اشاره به هفته دولت، گفت: این روز‌ها انگار با زندگی ساده محمد علی رجایی رئیس جمهور فقید بیش از پیش غریبه ایم و تجمل گرایی، میل به رقابت‌های ناصحیح و به دور از اخلاق اسلامی، خود بزرگ پنداری و دوری از خرد جمعی و خویشاوند پرستی آفاتی است که امروز درخت تنومند مدیریت کشور را هدف قرار داده است.

وی ادامه داد: مباد روزی که ستون مدیریت کشور در گردباد امیال شخصی گرفتار آید و متزلزل شود که آن زمان نمی‌توان به پایداری ساختمان انقلاب در برابر حوادث مختلف امیدوار بود.

دستغیب ادامه داد: دولت جمهوری اسلامی بیش از هر زمان به وجود مدیرانی از جنس رجایی و باهنر و البته فارغ از شعار‌ها و تبلیغات نیازمند است.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: زندگی رجایی گونه مدیران مردم را به آینده انقلاب و نظام امیدوار می‌کند و دسترسی به حکمرانی خوب را تسهیل می ­بخشد، همچنین راه رجایی مطلوب مدیریت انقلاب و مردم محور است و فاصله گرفتن از آن، نظام را از آرمان­های خود دور می­ سازد.

دستغیب اضافه کرد: امید است در هفته دولت نه با شعار که با عمل به افکار و اندیشه­‌های رجایی و باهنر نزدیک شویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار